Kännissä olo on kyllä perseestä....
En ole pitkään aikaan juonut, tänään eksyin viihteel ja ei hyvää päivää...Olen nyt pakottanut itseäni oksentamaan pari kertaa tylntämällä sormt kurrkkuun, mutta heti kun meen makuulle päässä pyörii ja on kamala olo.....
olihan hetken aikaa aikaisemmin hyvä fiilis, mutta ei se ole tämän arvoista....
Olis niin helppoa jos vain sammuisi, mutta uniongelmat (jotka ovatkin ihan eri ongelma.... ) ovat niin pahoja etten ole ikinä onnistunut ede sammumaan....
Kommentit (12)
Juot liikaa. Olen oppinut juomaan niin, että koko ilta tuntuu nousuhumalalta.
Juu, vettä oen juonut, juon aina vettä paukkujen välissä koska viinasta tulee jano.... eikä siihe auta muu kuin vesi.
Onneksi mulla oli sipsejä kotona, vedän niitä nyt oksentamisen jälkeen ja nyt ainkin niin kauan kuin istu on ihan hyvä olo =)
Tarttis vain jossain kohtaa mennä makuullekin koska väsyttää.. mutta sitten alkaa maan pyöriminen taas =/
Ja huomenna krapulassa tulee tavaraa perseestä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 00:41"]
Juot liikaa. Olen oppinut juomaan niin, että koko ilta tuntuu nousuhumalalta.
[/quote]Juon nykyään liin harvoin ja siksi yliarvoin sen minkä voisin juoda...
Serkun luona 3 lasillista skumpaa (n. 1dl/lasi), pari paukua (enkä laittanut paljon viinaa) ja baarissa kolme paukkua...
Ennen muinoin vaati huomattavasti enemmän että pääsi tähä kuntoon......
Nuku sängyn reunassa kyljelläsi, koukista jalka ja pidä se jalka lattialla. Eli jos makaat vasemmalla kyljellä, niin koukista oikea jalka reunan yli lattialle. Ei pyöri päässä enää!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 00:45"]
Nuku sängyn reunassa kyljelläsi, koukista jalka ja pidä se jalka lattialla. Eli jos makaat vasemmalla kyljellä, niin koukista oikea jalka reunan yli lattialle. Ei pyöri päässä enää!
[/quote] Kiitti vinkistä =)
Aika hyvin kirjoitat virheetöntä tekstiä tuossa kunnossa.
Joo ja muutenkin kunnon humaloissahan nukahdetaan/sammutaan AINA kyljelleen! Jos oksu tulee nukkuessa niin ei tukehdu sitten siihen.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 00:51"]
Aika hyvin kirjoitat virheetöntä tekstiä tuossa kunnossa.
[/quote] Sehän tässä onkin se surkuhupaisa puoli, että vaikka olenkin niin kännissä että on pakko oksettaa, niin en ole niin kännissä ettenkö osaisi kirjoittaa kunnolla tai puhua sammaltamtta =)
Eli ihan turhat kännit =D
Nousuhumala oli hauska, mutta piti lopettaa aikaisin ja lähteä kotiin, ja nyt on vain paha olo ja huimaa/oksettaa heti kun menen mate....
Ihan perus"ongelma", olen ehkä kerran tai kaksi ollut niin humalassa etten olisi esim. osannut kirjoittaa isuht virheettömästi =)
(ja tuntuu että enemmän typoja tulee selvinpäin, koska humalassa yritän skarpata vielä enemmän...)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 00:54"]
Joo ja muutenkin kunnon humaloissahan nukahdetaan/sammutaan AINA kyljelleen! Jos oksu tulee nukkuessa niin ei tukehdu sitten siihen.
[/quote] Kyljelleni en ole sammunut/nukahtanut... mutta makaan melkein istuvassa asennossa, ehkä se auttaisi myös jos noin huonosti kävisi....
Mä olen todennut että humaltuminen ei sovi mulle. Tai siis mulle tulee aina hyvin epämiellyttävä olo (henkisesti) kun juon alkoa paria annosta enemmän. Toisinaan tulee kyllä istuttua pitkää iltaa jolloin vähän kuin varkain huomaa juoneensa enemmän kuin oli ajatellut.
Jokunen aika sitten oli paniikkikohtauksen tapainen tila lähellä kun huomasin että puhe alkoi takkuilla ja jalka heitti pikkusen. Jotenkin se että ei täysin hallitse itseään tai ei ole täysin oma itsensä, on tosi ikävä tunne.
Ja kamalaa on myös se nukkumaan meno, en meinaa millään saada unen päästä kiinni. Krapulaa pystyy onneksi ehkäisemään juomalla paljon vettä ja vetämällä särkylääkkeen ennen nukkumaan menoa.
Tuo menee kuitenkin ohi. Juo paljon vettä, auttaa poistamaan alkoholimyrkyt kropastasi.