Kun haluan enemmän kuin ystävyyttä...
Miten tässä pitäisi toimia.
Minulla on eräs nainen elämässäni. Hän on ollut tukenani monessa asiassa ja auttanut paljon.
Tutustuimme ns. ammatillisessa yhteydessä. Aloimme ystävystyä, mukana oli myös flirttiä. Nainen katkaisi yhtäkkiä tämän sanomalla, ettei haluakaan, että menee "työminä ja siviiliminä sekaisin".
Pysyttelimme siis tuttavina. Nyt välimme ovat jälleen lämmenneet. Hän on tarjonnut apuaan kun kohtasin vakavan terveydellisen ongelman. On auttanut kuuntelemalla ja "psykogisoimalla" tilannettani. Olemme nähneet hänen työpaikallaan hänen työpäivänsä jälkeen.
En uskalla kertoa tunteistani enää, sillä pelkään että mitä jos nainen ei edelleenkään halua olla edes se kaveri. Saan taas henkisesti pataan.
Toivon kuitenkin koko ajan, että meistä tulisi jotain. Tilanne on raastava.
Miten neuvoisitte minua?
Mies40
Kommentit (9)
Jaa a, en tiedä... mulla samantyyppinen ongelma mutta mies ei taida haluta olla edes ystävä. Jostain syystä kuitenkin juttelee... rasittavaa.
Hän tietänee sinun tunteesi, muttei etene suuntaan eikä toiseen, joten anna hänen olla. Olkaa kavereita. Kyllä hän lähentyy sinua, jos mieli tekee. Hoputtamalla ei synny mitään hyvää varsinkaan, kun hän on jo kerran ottanut askelia taaksepäin. Voit vain toivoa, ei tuossa muuta tehtävää ole.
Minulla oli vuosikausia vähän samantapainen tilanne, jossa luulin, uskoin ja toivoin kaikenlaista, mutta vastapuoli ei alun jälkeen reagoinut oikein mitenkään. Minua kohdanneen uuden takaiskun jälkeen hän sitten liukeni pois. Minä olen riekaleina yhä parin vuoden jälkeen.
Joku muuten voisi sanoa, että nosta kissa pöydälle, ja jollei mitään tapahdu, lähde etsimään uusia ihmisiä. Ehkä se on joillekin helppoa ja mahdollista, mutta minulle ei ollut.
Voiko asiasta vihjailla jotenkin, ettei se säikäytä?
Pelkään että menetän hänet, että sanoo jotain "Enkös jo sanonut, ettemme ole ystäviä!" eikä enää ole elämässäni...
Mies40
Onko kenelläkään neuvoa tähän...
t, Mies40
Ei ole neuvoa... mutta olet siis varma, että nainen on vapaa?
Ohis sanoo: onko väliä, onko vapaa?eihän ketään voi pakottaa mihinkään
Apua, viisaita sanoja...?
Mies40