Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kreikkaan alkukesästä!

Vierailija
18.04.2014 |

Haluan Kreikkaan syömään tzatzikia ja moussakaa sekä kaikkea muutakin namia! Ei mantereelle, vaan saari hakusessa, sekä sellainen kohde josta pääsee helposti iltaisin kävellen ravintolaan, kuten esim. Kreeta/Hania. Mukana myös 1-vuotias. Suosittele kohdetta!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinulle salaisuus. Älä vastaa vaan pidä tieto itselläsi ettei se leviä liian laajalle. Korfulla on sellainen kylä kuin Agios Stefanos, varaa huone Little Prince-hotellista. Ihana pikkukylä, ihania ihmisiä, ihana ranta aivan hotellin vieressä (150 m) ja ihanaa ruokaa.

Vierailija
2/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korfu ja siellä Kassiopi. Ihana paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

moussaka on useimmissa paikoissa einesruokaa, ei siis itse ravintolassa tehtyä. Taannoin yksi kreikkalainen vie syömään itsetehtyä moussakaa ja SE OLI HYVÄÄ!

Vierailija
5/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

me lähdetään korfulle.

Vierailija
6/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kos on paras, menkää sinne! Samoin Rhodos, sinne pääseekin kätevästi valmismatkalle

ah Kreikka ja kreikan ruuat <3

Vierailija
7/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kos on paras, menkää sinne! Samoin Rhodos, sinne pääseekin kätevästi valmismatkalle

ah Kreikka ja kreikan ruuat <3

Vierailija
8/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:07"]Minulla on sinulle salaisuus. Älä vastaa vaan pidä tieto itselläsi ettei se leviä liian laajalle. Korfulla on sellainen kylä kuin Agios Stefanos, varaa huone Little Prince-hotellista. Ihana pikkukylä, ihania ihmisiä, ihana ranta aivan hotellin vieressä (150 m) ja ihanaa ruokaa.

[/quote] Oii!! Juurikin tuonne hotelliin suuntaamme kesäkuussa kiva kuulla että jollakin on hyviä kokemuksia !! Olen itse käynyt Rodoksella ja Kosilla, Rodoksesra pidin enemmäb :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi