Äänestäisin per s uja mutta
en täytä kriteerejä :(
- olen koulutettu
- en ole ra si stinen, kaikki ihmiset ja sukupuolet on lähtökohtasiesti tasa-arvoisia keskenään
- en usko suljettuun ja lukittuun Suomeen (logosta huolimatta pe ru SS)
- en usko liioin sisäsiittoiseen Suomeen
- en välitä sisäänlämpiävästä yhteiskunnasta ja sellaisen instituutioista
- en ole yksinäinen tai syrjäytynyt ja tarvitsisin siksi edes jnkn vaikkakin kuinka vastenmielisen samaistumis- tai viiteryhmän
- en ole manipuloitavissa
- ajattelen omilla aivoilla
- en usko Hihhulipomon iltasatuihin, luotan enemmän eurooppalaisuuteen ja globaaliuteen
- en usko pienryhmien mustamaalaamiseen, leimaamiseen, ajojahtiin tai muuhun vastenmieliseen toimintaan jne.
Eli täytyy tyytyä jhnkhn muuhun.
Kommentit (21)
Mieluummin vihervassut, keskusta tai hätätilanteessa kokoomus, mutta silloin on jo tosi emergency!
Epistä kun jllkn puolueelle kirjoitetaan valmiiks vaalimainos!
Vierailija kirjoitti:
AP vasstustaa ryhmien leimaamista ja leimaa itse persujen äänestäjät sisäsiittoisiksi sekä vähä-älyisiksi ja syrjäytyneiksi.
Toivottavasti saat kunnon syövän joka tuhoaa sinut sisältä, tai ei sentään, äänestä vihreitä ja elä pitkään jotta voit nähdä hihhulipolitiikan tuhovaikutukset.
Päivän paras. Pe r su ruikuttaa leimaamisesta :D:D
Farim diarrassa on ministeri ainesta, hän saa ääneni
Vierailija kirjoitti:
Farim diarrassa on ministeri ainesta, hän saa ääneni
🤮
"ajattelen omilla aivoilla"
No niin näyttää, ja lieneekin tosiaan parempi, että äänestät jotain muuta puoluetta. Tuolla järjenjuoksulla Vihreät voisi olla sinulle sopiva puolue. Heitä äänestää muutkin vähä-älyiset, maailmankatsomukseltaan lapsenuskoisen naiivit ja rationaaliseen ajatteluun kykenemättömät tyypit.
En itsekään täytä luettelemiasi kriteerejä. Silti äänestän persuja.
Vau, ap. Onnistuit kiteyttämään viestiisi kaiken sen ylimielisyyden, mikä tekee vihervassareista hyvin epämiellyttäviä ylemmyydentuntoisia hurskastelijoita, jotka nostavat itsensä muita paremmiksi ihmisiksi.
Teet suoraan vaalityötä persujen laariin, kiitoksia.
Minä en äänestä persuja koska niitten keulakuvat kaikilla tasoilla ovat käytöksellään pilanneet nekin asiat, jotka olisivat kannatettavia.
Kotikaupunkini persu on käytökseltä valtuuston kokouksissa niin törkeä, että kokouksista on tullut yhden ihmisen typerä näytelmä. Hän ei kunnioita mitään sääntöjä, menee arvosteluissa henkilökohtaisuuksiin, kuvottava ihminen.
Mietinkin, että joskus vielä sanon hänelle suorat sanat, kerron miten me muut hänet näemme. Ei tule kestämään suorasanaisuutta, sen tiedän, valitettavasti minä tunnen tuon ihmisen.
H.u. O Ripu. Kki halla-ahosta en edes viitsi sanoa mitään, se on niin oksettava ettei mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en äänestä persuja koska niitten keulakuvat kaikilla tasoilla ovat käytöksellään pilanneet nekin asiat, jotka olisivat kannatettavia.
Kotikaupunkini persu on käytökseltä valtuuston kokouksissa niin törkeä, että kokouksista on tullut yhden ihmisen typerä näytelmä. Hän ei kunnioita mitään sääntöjä, menee arvosteluissa henkilökohtaisuuksiin, kuvottava ihminen.
Mietinkin, että joskus vielä sanon hänelle suorat sanat, kerron miten me muut hänet näemme. Ei tule kestämään suorasanaisuutta, sen tiedän, valitettavasti minä tunnen tuon ihmisen.
H.u. O Ripu. Kki halla-ahosta en edes viitsi sanoa mitään, se on niin oksettava ettei mitään rajaa.
Samat ajatukset, asummekohan samassa kaupungissa.
- en ole yksinäinen tai syrjäytynyt ja tarvitsisin siksi edes jnkn vaikkakin kuinka vastenmielisen samaistumis- tai viiteryhmän
- en ole manipuloitavissa
- ajattelen omilla aivoilla
Se että silakkapomo manipuloi sinut ryhmäpaineessa olemaan ajattelematta omilla aivoillasi kertoo että ainakin noissa valehtelet.
Ap, puolueesi on Kokoomus. Olen kuullut että se on kykypuolue.
Ap, tässä rikkaiden globalistien puoleita sulle:
Kok, Sdp, Kepu, Vihr, Vas, Rrk.
Persut on tarkoitettu tavallisille ihmisille joita globalismi ei hyödytä.
Vierailija kirjoitti:
"ajattelen omilla aivoilla"
No niin näyttää, ja lieneekin tosiaan parempi, että äänestät jotain muuta puoluetta. Tuolla järjenjuoksulla Vihreät voisi olla sinulle sopiva puolue. Heitä äänestää muutkin vähä-älyiset, maailmankatsomukseltaan lapsenuskoisen naiivit ja rationaaliseen ajatteluun kykenemättömät tyypit.
Jos kerran persustanit ovat rationaalisen ajattelun kunkkuja, niin miksi heistä ei ole muuhun kuin copy-pastettamaan samoja fraaseja keskustelupalstat täyteen (siis nämä "värinää", "m...kultt....s on rikkaus ei mulla muuta", "kun ni akan salaiset" jne.)
Hieno avaus, kiitos tästä. Komppaan joka kohtaa.
Samma här.