Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

babyface suuttui kun kysyin paperit

Vierailija
18.04.2014 |

Jätkä veti herneet nenään kun pyysin henkkarit kun kaljaostoksilla oli. Kaverinsa vakuutteli et toi on 28 ja jos hän ostaa ne, en suostunut! Kaveri oli syntynyt -89, mut yhtä junnun näköinen ..palasi tunnin päästä ja naureskelin, että hyvä juttu että löytyi ja jouduitko kaukaakin hakemaan...jätkä katsoi hyytävästi johonki seinään ja ei sanaakaan sanonut! Eikö ihmiset ymmärrä, että kaupalla ohjeistus tarkistaa henkilöllisyts alle 30 vee näköisiltä, että kantaisi sitä ajokorttia/passia mukanaan!?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin vittumainen ämmÄ olet

Vierailija
2/17 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vaan on teinejä läpi elämänsä ja vetää herneet nenään kun tuntevat kunniaansa loukatun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vittuilusi oli tarpeetonta.

Vierailija
4/17 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 19:56"]

Varsin vittumainen ämmÄ olet

[/quote] En ole ap mutta mita vittumaista siina on etta tekee tyonsa hyvin?

Vierailija
5/17 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varautunut huomenna papereilla baariin menossa ja jopa toivon että kysytään ;) nyt kyllä jo 32v mutta pieni sirpukka.

Minusta oikein teit..määräykset on määräykset kuitenkin.

Vierailija
6/17 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mitään vittuillut!! Hymyilin kauniisti ja kysyin ihan asiallisesti..ensin tervehdin eikä katsonut päinkään.. multa iteltä kysytty papereita aina johonki 30 -vuotiaaksi..en todellakaan suuttunut!!

Ap

Vierailija
7/17 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi mulle on suuttunut myös kerran yks 19 -vuotias kloppi..oikeen tiuskas, et ootko tosissas!?!? Haha.. ihan totta!? Se on jännä juttu, kun oikeesti on monia, jotka näyttää vielä kaksvitosena 17 veeltä ja sit 17 vuotiaita, jotka näyttää kaksvitosilta! Itse olin 24 kun tavattiin mieheni kanssa ja luuli mua alaikäiseksi..että ei voi kun kysymällä selvittää ja jos sanoo, ettei oo papereita mukana, niin enhän voi myydä..kun kerran kysyin...mitä ne seuraavatkin teinit siinä jonossa ois aatellu

Ap

Vierailija
8/17 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:00"]

Mä mitään vittuillut!! Hymyilin kauniisti ja kysyin ihan asiallisesti..ensin tervehdin eikä katsonut päinkään.. multa iteltä kysytty papereita aina johonki 30 -vuotiaaksi..en todellakaan suuttunut!!

Ap

[/quote]

"naureskelin, että hyvä juttu että löytyi ja jouduitko kaukaakin hakemaan". Aika selkeää vittuilumeininkiä. Onhan se tietysti varmaan mieltäylentävää kun on valta olla myymättä ja juoksuttaa toista ees taas. Varsinkin kun näkee, että toista ärsyttää, on tosi typerää naureskella ja heittää typerä kommentti perään.

Vierailija
9/17 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 ja aika ajoin kysellään papereita. En ota sitä koskaan vittuiluna, kassat siitä lähinnä nolostuu.

Vierailija
10/17 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:25"]

Ap

[/quote]

"naureskelin, että hyvä juttu että löytyi ja jouduitko kaukaakin hakemaan". Aika selkeää vittuilumeininkiä. Onhan se tietysti varmaan mieltäylentävää kun on valta olla myymättä ja juoksuttaa toista ees taas. Varsinkin kun näkee, että toista ärsyttää, on tosi typerää naureskella ja heittää typerä kommentti perään.

[/quote] Facts of Life: USAssa on monelta suomijunnulta jaanyt juomat juomatta kun ei ole ollut papereita mukana. Taalla kysytaan monessa paikassa paperit vaikka nayttaisi 100vuotiaalta. Paperit kysytaan myos kaikilta seuralaisilta! Alkoholin juomisen/ostamisen ikaraja on 21v.

Ei kannata hermostua ja nayttaa mielta.

Vierailija
11/17 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:33"]

Ap

[/quote]

[/quote] Facts of Life: USAssa on monelta suomijunnulta jaanyt juomat juomatta kun ei ole ollut papereita mukana. Taalla kysytaan monessa paikassa paperit vaikka nayttaisi 100vuotiaalta. Paperit kysytaan myos kaikilta seuralaisilta! Alkoholin juomisen/ostamisen ikaraja on 21v.

[/quote]

Mua ei kiinnosta mitä Jenkeissä tehdään, enkä mä ottanut minkäänlaista kantaa ikärajoihin. Kommentoin vain sitä miten typerää mielestäni on lisätä vettä myllyyn ja naureskella, jos näkee, että toista ärsyttää.

Vierailija
12/17 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, ehkä juttu menee niin, että lassukka on tässä kohtaa oikeassa. Nuoresta naisesta on kiva näyttää vielä nuoremmalta, koska pirukin on kaunis seitsemäntoistavuotiaana, nuorta miestä sen sijaan harmittaa näyttää pennulta, koska sellaiset ei saa.

Vierailija
13/17 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:33"]

Ap

[/quote]

[/quote]

Mua ei kiinnosta mitä Jenkeissä tehdään, enkä mä ottanut minkäänlaista kantaa ikärajoihin. Kommentoin vain sitä miten typerää mielestäni on lisätä vettä myllyyn ja naureskella, jos näkee, että toista ärsyttää.

[/quote]

"babyface suuttui kun kysyin paperit

Jätkä veti herneet nenään", mitahan oli kassalle kettuiltu? Olisi tietysti voinut jattaa kommentoimatta mutta useimmiten se on niin pain etta asiakas luulee voivansa sanoa mita tahansa.

Vierailija
14/17 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, ap:n huonosta asenteesta kertoo myös se, että tulee nettiin päivittelemään miten babyface tämä asiakas oli. Miksi nuorta miestä pitää nimitellä edes netissä?

Mua itseänikin harmittaisi, jos olisin unohtanut ajokortin kotiin ja sen takia pitäisi uudemman kerran mennä kauppaan.

Ap kertoi miehen tulleen tunnin päästä takaisin, ei siis varmasti ollut edes lyhyt matka hakea se läpyskä. Ihan varmasti jokaista ottaisi aivoon kyseinen tilanne ja siihen päälle vielä naureskeleva kassaneiti niin olettettavasti kuumenisi itse kukin.

Vierailija
15/17 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kai se sit voinut hakea ne kaljansa muualtakin!? Täällä oli monta kauppaa auki tänään! Kuule, jos tietäisit mut niin tietäisit, että mun palveluasenteessa ei ole mitään vikaa. Asiallisesti mainitsin ekalla kerralla, etten voi myydä kun en voi olla varma iästä. "Babyface" sanoin siksi, että oli todella nuoren näköinen ja työkaverikin sanoi, että ei olisi myynyt. Jos hymyilin, korjasin sen naureskelin -sanan, koska hymyilin niinkuin AINA asiakkaille ja yritin lähinnä keventää tunnelmaa! Pointti tässä oli se, että jos näyttää nuorelta, miksei jo lähtiessä railakasta iltaa viettämään voisi kantaa niitä henkkareita mukanaan?

Ap

Vierailija
16/17 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:12"]

Ois kai se sit voinut hakea ne kaljansa muualtakin!? Täällä oli monta kauppaa auki tänään! Kuule, jos tietäisit mut niin tietäisit, että mun palveluasenteessa ei ole mitään vikaa. Asiallisesti mainitsin ekalla kerralla, etten voi myydä kun en voi olla varma iästä. "Babyface" sanoin siksi, että oli todella nuoren näköinen ja työkaverikin sanoi, että ei olisi myynyt. Jos hymyilin, korjasin sen naureskelin -sanan, koska hymyilin niinkuin AINA asiakkaille ja yritin lähinnä keventää tunnelmaa! Pointti tässä oli se, että jos näyttää nuorelta, miksei jo lähtiessä railakasta iltaa viettämään voisi kantaa niitä henkkareita mukanaan?

Ap

[/quote]

Kuule, jos kertoo keskustelupalstalla, että naureskellen kysyi ärsyyntyneeltä babyface-asiakkaalta jotain, ei se varsinaisesti anna hyvää kuvaa asiakaspalvelijasta.

Vierailija
17/17 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä käytäntö on PTY:n (mikä lie Päivittäistavarakauppiaitten Yhdistys tms.) ohjeistus, jolla vain "siunataan" taikka jotenkin kanonisoidaan Suomelle ominainen epäystävällisyys, vallankäyttö ja asiakkaan simputus. Jos Sinulla olisi ollut tahtoa olla hyvä myyjä ja kohdella asiakasta ystävällisesti, olisit voinut antaa piut'paut tälle typerälle ja tarpeettomalle ohjeistukselle. Mutta Sinulla ei ollut.

Mikään laki ei tähän pelleilyyn velvoita. Mietojen juomien ja tupakan ostamiseen oikeuttava ikäraja (tai rajaikä?) on 18 vuotta, ei 30 vuotta kuten moni näyttää luulevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi