Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä minä ihmiset on pahimpia tartuttajia ja heidän takia koko suomi kärsii nyt

Vierailija
05.12.2020 |

Kyllä niin harmittaa, varsinkin lasten puolesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I love you too :)

Vierailija
2/8 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulk kikset ne tartuttaa kun ne koko ajan käyvät lomailemassa niissa koronamaissa kuten Unkarissa yms.

Ulk kiksia on paljon lähäreinä ja siksi hoivakoteihinkin menee se virus koko ajan.

Ja kouluissa tartunnat leviää ulk kislapsista muihin.

Lapseni päiväkodissa ei noita ole mutta jostain sinnekin saatiin korona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Juuri nämä jotka haluavat nostaa itseään jalustalle ja kiskovat joka paikkaan sen rätin naamalle ja kokevat sitten olevan oikeutettuja tulemaan iholle joka paikassa. Ei mitään järjen hiventä. Sitten nakellaan niitä paskasia maskeja ties minne ja ollaan olevinaan niin sankareita.

Vierailija
4/8 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että myönsit !

Sincc

Vierailija
5/8 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan kärsi. Päinvastoin. Ihanaa, kun ei tarvitse kuunnella hölösuiden työkavereiden liibalaabaa. En kärsi siitäkään, ettei tarvitse joka arkipäivä matkustaa bussilla. Enkä siitä, että mulla on etätyön ansiosta  joka viikko 10 tuntia enemmän vapaa-aikaa. Nautin hiljaisuudesta, kiireettömyydestä ja  rauhasta.  Ja pankkitilini saldosta, kun juuri mihinkään ei kulu enää rahaa. En kyllä aio pandemian jälkeenkään palata samaan suoritus- ja kulutuskeskeiseen oravanpyörään kuin missä juoksin ennen pandemiaa. On tietysti ikävää, että tarvittiin pandemia ennenkuin tajusin, millaista elämää ihan oikeasti haluan elää. 

Vierailija
6/8 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku asiantuntija sanoi tässä hiljattain lehdessä, että suurin osa tartunnan saaneista tartuttaa ehkä yhden ihmisen, tai ei ainuttakaan. Vähemmistö on niitä, jotka tartuttavat useamman ihmisen.

Vierailija
7/8 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mitään kärsi. Eikä näytä lapsetkaan kärsivän.

Mummot ja vaari on vielä sen verran pirteitä etteivät ole halunneet eristäytyä joten aika normisti eletään.

Vierailija
8/8 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin keskustelussa taitaa ap olla ainut joka kärsii...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi