Minkälaista kynsilakkaa sinulla on tällä hetkellä?
Kommentit (36)
Trind Nail Repair aluslakkana, päällä Essien Sugar Daddy ja kiiltoa antamaan vielä Essien Good to Go. Lakattu neljä päivää sitten. Kärjistä lohkeillut mutta ei haittaa koska väri on niin neutraali.
Mustaa. Merkkiäen tähän hätiin muista.
Mulla on geelit, punainen vino ranskalainen pienellä hopeisella tehosteella. Tykkään yksinkertaisista, klassisista kynsistä ja valitsen yleensä perusranskalaisen tai punaisen, joskus mustan.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 09:31"]
Mulla on geelit, punainen vino ranskalainen pienellä hopeisella tehosteella. Tykkään yksinkertaisista, klassisista kynsistä ja valitsen yleensä perusranskalaisen tai punaisen, joskus mustan.
[/quote]
Mä olen vähän kateellinen. Tekis mieli taas geelikynsiä ja sitä että niissä lakkaus pysyy. Mutta toisaalta ihanaa että olen saanut omat kynnet taas kuntoon ja kasvamaan.
Vaaleanvihreä täälläkin, tosin itse tuhahdan närkästyneen ylimielisesti kaikille jotka kutsuvat sävyä "vihreäksi". Tämä on Bonsai :D
No ap:n kynsilakka on sävyä Refreshing Pear ja pitäisi olla myös päärynän tuoksuista, vaikka itse en sitä huomaa...
China glazen pool party, neonpinkki.
kuva-
http://www.temptalia.com/images/spring2010/chinaglaze_poolside003.jpg
Heh, luin "kynsilaukkaa". Sitä minulla kyllä onkin, mutta kynsilakkaa en käytä lainkaan :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 17:07"]China glazen pool party, neonpinkki.
kuva-
http://www.temptalia.com/images/spring2010/chinaglaze_poolside003.jpg
[/quote]
Kivan väristä
Just tuhrin varpaankynsiin Mavalan Londonia. Kuin olis kymmenen mansikkaa rivissä! Kesä tulee ja huomenna tyttöjen kanssa rantasaunalle!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 17:25"]Just tuhrin varpaankynsiin Mavalan Londonia. Kuin olis kymmenen mansikkaa rivissä! Kesä tulee ja huomenna tyttöjen kanssa rantasaunalle!
[/quote]
Sain alapeukun?!?!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 17:25"]Just tuhrin varpaankynsiin Mavalan Londonia. Kuin olis kymmenen mansikkaa rivissä! Kesä tulee ja huomenna tyttöjen kanssa rantasaunalle!
[/quote]
Sain alapeukun?!?!
[/quote]
Voi ei!!!
Tummanharmaata, vaaleanharmaata ja vaaleanvihreää. Tykkään välillä laittaa eri värejä kynsiin.
Lumene natural code bohemian ja get color sormissa ja varpaissa dependin 392