Et juokaan kahvia aamulla. Mihin aikaan sinun on pakko keittää kahvit?
Minulle kävi näin. Juon yleensä aina, ja nyt kahdeltatoista on pakko keittää. Alkoi väsyttää.
Kommentit (16)
Olen juonut aamuisin kahvia jostain 15-vuotiaasta saakka lähes joka aamu. En kuitenkaan kaipaa sitä, jos sitä jostain syystä esimerkiksi kylässä tai matkalla ei ole tarjolla. 2-3 kuppia päivässä ei näköjään aiheuta kofeiiniriippuvuutta.
Sen sijaan minua väsyttää koko päivän, jos en käy ulkoilemassa. Herään vasta raittiissa ilmassa.
Ei koskaan. En edes omista kahvinkeitintä.
Riippuu päivästä. Voi mennä parikin päivää tai viikkoa ilman, että tekee mieli tai joinain päivänä pari tuntia. Yksin harvemmin jaksan keittää kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Onneksi en ole riippuvainen mistään.
Jos en keitä heti herättyäni, en välttämättä keitä ollenkaan. Voin olla vaikka kuukausia ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Onneksi en ole riippuvainen mistään.
Eikö vittuilua ja pikkusieluisuutta lasketa?
Puolilta päivin tulee sellainen kahvipäänsärky, että alta pois. Aamukahvi unohtui kerran, kun piti käydä labroissa ja lääkkeen pystyi ottamaan vasta sen jälkeen eikä kahvia saa heti perään juoda.
Puolen päivän aikaan tai iltapäivällä. Ei siksi että väsyttäisi, vaan siksi koska tekee mieli. Kahvi ei ole koskaan jostain syystä toiminut minulla piristävästi, tai sitten se yksi kupillinen ei riitä piristämään.
Vierailija kirjoitti:
Kahvit keitän, kun pitää herätä. Jos en keitä kahvia aamulla, en herää aamulla. Simple.
Nämä ihmiset on huvittavia. haetaan oikein huomiota sillä kuinka on pakko saada aamukahvia että herää katsokaa minua ja tätä minun termosmukiani.
Vierailija kirjoitti:
Kahvit keitän, kun pitää herätä. Jos en keitä kahvia aamulla, en herää aamulla. Simple.
Tämä myytti on kumottu ja tietäisit tämän, jos lukisit jotain muutakin kuin vain aihe vapaata.
Olen vetänyt kahvia 2-vuotiaasta, ja aina ihmetellyt, mikä saa jotkut aloittamaan myöhemmin sen kahvinjuonnin.
Nyttemmin lääkäri on kieltänyt suunnilleen kaikki muut nautintoaineet, joten kahvia kuluu vatsahaavaan asti.
Ei tarvitse koko päivänä. Yleensä juon vain aamukahvin, mutta pärjään kyllä tarvittaessa ilman sitäkin.