Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei samanlaista huumorintajua, voiko suhde onnistua?

Vierailija
05.12.2020 |

Aiempien seurustelukumppanien kanssa oli samanlainen huumorintaju. Tämän miehen kanssa ei jotenkin naureta samalle ja hassutella. Pitäiskö huolestua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos nauttii huumosrista. Ei, jos huumori on evvk.

Vierailija
2/11 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos nauttii huumosrista. Ei, jos huumori on evvk.

Tämä ei ole minulle sinällään ongelma. Itse päivittäin näen joko vaikka netissä hauskan jutun, jolle nauran tai joku muu pieni asia voi naurattaa. Eikä haittaa, vaikka mies ei naura.

Mutta tietysti mietin, kertooko se erilaisesta maailmankuvasta, jos mikään sama asia ei naurata. Edellisen exän kanssa hassuttelimme paljon. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siitä mitään tule, jos nauretaan ihan eri asioille. Kyllä minusta olisi aika kiusallista ja vaivaannuttavaa jos itse nauran ja toinen vaan -_-

Vierailija
4/11 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Me ollaan synkkiä ja sarkastisia molemmat töistä johtuen. Ulkopuolisista kuulostaisimme lähinnä sairailta.

Vierailija
5/11 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän raskasta kun ei voi jakaa omasta mielestään hassuja juttuja toiselle, tai pahoittaa toisen mieli vain hymähtelemällä kun hänen mielestään hersyvä juttu ei kutkuta itseä yhtään.

Vierailija
6/11 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, miten huumorintaju näkyyelämässä. Ei nyt kaikille samoille jutuille tarvi nauraa, mutta yleinen asenne tulee olla sama.

Sama kuin suhde rahaa. Toinen voi olla pihimpimkuin toinen, mutta ei nyt ihan ääripäätä. Se ei toimi.

Vierailija
7/11 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän siitä mitään tule, jos nauretaan ihan eri asioille. Kyllä minusta olisi aika kiusallista ja vaivaannuttavaa jos itse nauran ja toinen vaan -_-

Itsellä vähän synkempi huumorintaju, eipä sellaista varmaan kauaa joku kukkaistyyppi jaksaisi katsella ja kauhistelee vaan että hyi kaameeta miten sä voit nauraa tollasille yhyy yhyy. Sitten jos tää nauraisi jollekin amerikkalaisten kotivideoiden tasoiselle ehe ehe-huumorille niin se olisi itselle aika hnnghhh.

Vierailija
8/11 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vähän raskasta kun ei voi jakaa omasta mielestään hassuja juttuja toiselle, tai pahoittaa toisen mieli vain hymähtelemällä kun hänen mielestään hersyvä juttu ei kutkuta itseä yhtään.

Tähän mennessä tämä ei ole harmittanut kovasti. Tai siis on muutakin puhuttavaa niin ei ole ollut todella tärkeää, että saa jonkun jutun jaettua. Mutta ehkä just toisin päin, en ole sit innostunut jostain miehen esittelemästä jutusta. Hmm. Onhan se tietysti huono, kun ei pääse ihan toisen ajatusmaailmaan käsiksi. Kai minua hetkittäin ärsyttää vähän enemmän, kun mies ei ymmärrä juttujani. ap

Vierailija
9/11 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Me ollaan synkkiä ja sarkastisia molemmat töistä johtuen. Ulkopuolisista kuulostaisimme lähinnä sairailta.

Minä ja mieheni olemme myös synkkiä ja sarkastisia, mutta nauretaan koko ajan. 30 vuotta sitten mies oli vielä tervehenkinen ja positiivinen tyyppi, mutta esim. eilen sitä alkoi naurattaa ihan kunnolla meidän pieni nukutusaivopeli, jossa lueteltiin toisillemme lastenohjelmien nimiä. JOssain kohtaa tuli pe do fiiliohjelmia monta peräkkäin (siis tuomittujen rikollisten tekemiä lastenohjelmia), ja jostain syystä naurettiin ilmiölle kumpikin sydämemme pohjasta. Itse olisin nauranut noille koko ikäni, mutta mies ei ennen minuun tutustumistaan.

On omakin huumorintajuni muokkautunut miehen mukaan melko paljon, joten eipä tuo nyt mitäään haittaa vaikka lähtötilanteessa huumorintajut eivät ihan samanlaiset olisikaan.

Vierailija
10/11 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarkasmi on huumorinlaji.

Jos mies ei tajuaisi huumoriani, en jatkaisi suhdetta. Koen samanlaisen huumorintajun todella tärkeäksi, koska läheisissä ihmissuhteissa haluan hassutella ja heittäytyä vapaalle asiallisuudesta, jota tarvitaan työssä. Pohdi ap, miten tärkeäksi olet sen kokenut edellisissä suhteissa.

Vierailija
11/11 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarkasmi on huumorinlaji.

Jos mies ei tajuaisi huumoriani, en jatkaisi suhdetta. Koen samanlaisen huumorintajun todella tärkeäksi, koska läheisissä ihmissuhteissa haluan hassutella ja heittäytyä vapaalle asiallisuudesta, jota tarvitaan työssä. Pohdi ap, miten tärkeäksi olet sen kokenut edellisissä suhteissa.

On se tärkeää, mutta se tuntuu ristiriitaiselta, että silti noissa suhteissa oli ongelmansa, minkä vuoksi eivät voineet jatkua. Yhteinen huumori ei siis ollut merkki siitä, että suhde jatkuu. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi