Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona ja ravintolat

Vierailija
05.12.2020 |

Uskaltaako mennä ulos syömään koronan aikaan vaikka ravintolat ovat auki? Olen miettinyt tätä paljon ja haluaisin nähdä kahta koulukaveriani pitkästä aikaa sillä etäopiskelun ja harjoiytelun myötä en ole nähnyt oikeastaan ketään viimeiseen kolmeen kuukauteen. Mietin jos ottaisin maskin pois naamalta vain syömisen ajaksi, olisiko kauhean suuri mahdollisuus altistimiselle? Vastaus on varmasti joo, kunhan alan olemaan yksinäinen... Harmittaa, pitkään olen ollut ilman pakollisia kontakteja mutta joulun lähestyessä kaipaan ystäviäni. Minulla on myös masennusta ja ahdistuneisuus häiriötä taustalla. Pitäisikö vain kuitenkin koittaa sinnitellä vielä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä uskaltaa kun maailmassa on 8 miljardia ihmistä ja korona on tähän mennesä tarttunut alle prosenttiin.

Vierailija
2/5 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Truly free individual does not fear death because death is nothing but release from our obligations.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Truly free individual does not fear death because death is nothing but release from our obligations.

Ihana :D Ap:lla tuskin on kuolema edessä vaikka baariin lähtisikin, veikkaa että nuori ihminen. Puolet ihmisistä sairastaa koronan täysin oireettomana, lopuista suurin osa lieväoireisena. Koronaan kuolleiden keski-ikä on n. 80 vuotta. On hyvin harvinaista että työikäinen ihminen kuolee koronaan ilman vakavia perussairauksia ja riskitekijöitä. Suurin osa Suomen koronauolemista on tapahtunyt hoivakodeissa.

Menen vaan baariin, ap!

Vierailija
4/5 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin en ole menossa, ihan vaan ravintolaan syömään ja juttelemaan. Kiitos tsempeistä kuitenkin! Ehkä uskaltaudun tapaamaan ystäväni! Itsestäni en ole niin huolissani, suurin pelkoni on jos saankin koronan ja tartutan muita esimerkiksi harjoittelupaikassani. En usko että kestäisin sitä häpeää, jos joku kuolisi minun takiani :( Joulun vietän joka tapauksessa yksin, kun ei ole perhettä.

Vierailija
5/5 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielessäni kolme baaria. Sen verran kovat ovat paineet.