Miltä hyvä suuseksi tuntuu (vulvalla)?
Minulla ei oikeastaan ole erityisen hyviä kokemuksia suuseksistä. En ole ikinä lauennut sen aikana, mutta en tiedä, johtuuko se itsestä vai miehistä. Tuntuuhan se hyvältä, mutta en ole ikinä päässyt lähellekään orgasmia enkä koe suuseksiä mitenkään tajunnanräjäyttävänä, se on minulle vieras käsite. Lähinnä eniten tuntemuksia minulla on siinä g-pisteessä, jos sitä stimuloidaan -- klitoris on jotenkin turta suuseksin aikana. Ahdistuksen syytä?
Minulla kestää yleensäkin todella kauan laueta ja tarvitsen pitkäaikaista ja samanlaista ärsykettä, jota en kuitenkaan yleensä saa tai uskalla edes pyytää. Jaksaako kukaan oikeasti antaa suuseksiä yli puolta tuntia...?
Minkälaisia ohjeita kannattaa edes antaa miehelle? Entä sormetetaanko teitä samalla? Kuinka kauan yleensä saatte suuseksiä?
Kommentit (19)
Sama juttu, en tiedä eikö mieheni vain osaa tehdä sitä oikein vai eikö se toimi minulla. Enkä osaa neuvoa miestä, koska ei ole kokemusta siitä, että joku toinen olisi tehnyt sitä niin, että olisin lauennut. Turhauttavaa. Haaveilen salaa, että pääsisin jonkun taidokkaan uroksen käsittelyyn. Haaveeksi sen jääkin, koska en aio pettää miestäni.
Imeekö teidän miehet klitorista? Itsestä tuo tuntuu parhaalta ja laukaisee aina.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, en tiedä eikö mieheni vain osaa tehdä sitä oikein vai eikö se toimi minulla. Enkä osaa neuvoa miestä, koska ei ole kokemusta siitä, että joku toinen olisi tehnyt sitä niin, että olisin lauennut. Turhauttavaa. Haaveilen salaa, että pääsisin jonkun taidokkaan uroksen käsittelyyn. Haaveeksi sen jääkin, koska en aio pettää miestäni.
Minulla on lupa käydä vieraissa, joten olen miettinyt ihan oikeasti, että yrittäisin etsiä sellaisia mielen räjäyttäviä kokemuksia, mutta sehän olisi ihan sattuman kauppaa, osaako joku randomkaan yhtään paremmin. Haluaisin osata neuvoa paremmin, mutta toisaalta mulla on toive, että mies vaan oikeasti kävisi halulla käsiksi ja yrittäisi itse reaktioista päätellen hakea parhaimman tekniikan.
Minulle tuntuu parhaalta, kun mies imee klitorista, pyörittelee kieltä ja samalla laittaa sormen pilluun.
Pidä itse jalat seksikkäästi tosi leveällä, tyyny pyllyn alle ja katsele välillä kun hän nauttii just sun pillusta, voit itse levittää sun häpyhuulia (kiihottaa), kyllä se ihana orgasmi sieltä tulee.
Muista myös olla vaan siinä hetkessä, ajattele vaan, että just nyt SUN pillua nuollaan. Enjoy!
Se on miehen vika jos jaksaa vain puoli tuntia. Annan itse usein puolitoista tai kaksi tuntia kieltä jos nainen haluaa useamman orkun. Vaatii toki hieman totuttelua.
Oon huomannut, että kun imee klitorista ja samaan aikaan pyörittää kieltä siinä ympärillä, naisilta tulee kovasti hyvää reaktiota😋
En mä oikein osaa kuvailla. Oletko lauennut klitoriksen kärjestä masturboimalla? Aika samaltahan se tuntuu suuseksissä. Mulla ei ainakaan tunnu heti juurikaan ihmeelliseltä kun aloitan masturboinnin, mutta sitten voimistuu. Samoin suuseksissa, erona, että ainakin omalla miehillä on pillu laajemmin käsittelyssä, tunnen yleensä lopussa miehen huulet huulia vasten ja samalla kielen sopivasti painavat liikkeet ja imua klitalla. Tykkään tuntemuksesta myös siksi enemmän, että orgasmin rajalla saa hekumoida aina paljon pidempään kuin masturboidessa, seurata tuntemuksia erilailla. Yleensä on myös miehen sormi pillussa kun laukean ja työntää sormea/sormia/dildoa g-pisteen mukaisesti. Mieheni saa mut laukeamaan tällä tavalla ihan uskomattoman kovaa joka kerta jos en ole tullut yhdynnässä tai muuten. Joskus siihen menee 5, joskus joku 20 min riippuen millainen käsittely. Yhdessä on oltu 7 vuotta niin on opittu jo arvioimaan kellosta miten ja millaiselle seksillä on aikaa. :D
Olen ollut myös miesten kanssa, joiden olisi vaikea kuvitella pääsevän ollenkaan kärryille. Ei siten, etten olisi voinut nauttia suuseksistä heidän kanssaan, mutten kyllä saada oikein orgasmia ellen itse vaikka masturboi samalla ja mies pistä parastaan ihan lopussa. Voisihan sitäkin kokeilla jos haluaa saada suuseksiorgasmin oman miehen kanssa?
Vaikka sopisi kokeilla muitakin miehiä (mikä on meilläkin itse asiassa ok jos ehkäisy ok eikä meidän parisujde jää jalkoihin) niin eivät ne välttämättä osaa yhtään paremmin. Miehet kyllä vastaa joka asiaan innoissaan kyllä kun yritetään edetä seksiin, mutta todellisuudessa ja todennäköisesti saa käydä läpi aika monta laimeeta kokemusta saadakseen suuseksiorgasmin. Sen verran moni on parempi panemaan. Varsinkin jos tulet helpommin yhdynnässä niin miehet on tyytyväisiä kun saat orkun kuin orkun. Ja sitten oma miehesi ei vieläkään osaa tehdä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut, että kun imee klitorista ja samaan aikaan pyörittää kieltä siinä ympärillä, naisilta tulee kovasti hyvää reaktiota😋
Tuota noin...miten tämä on fysiologisesti mahdollista? Onko sulla kieli huulten ulkopuolella?
Siis mies ei saa haahuilla muualla kuin klitoriksessa, toki ne sormet voi olla sisällä tekemässä omia jommiaan. Kieli eii saa olla liian laimea tai hidaskaan, ja se huulien levitys auttaa, sillä venytettynähän tunto on kovempi! Ja pitää tehdä kokoajan suunnilleen samoin, toki kuunnellen rektioita. Itse saan helposti näin. En oikeastaan imemisestä pidä kyllä, kieli on se juttu,
Mä oon kyllä kaikki naiset saanut laukeamaan nuolemalla.
Itse tykkään kyllä saada mieheltäni kunnon kielihoitoa. Erityisesti joskus heti rakastelun jäljiltä olen niin herkillä, että se uusi O tulee ihanan nopeasti pehmeällä kielellä.
Käyttääkö joku oikeasti sanaa vulva sukupuolielimistä ja seksistä puhuttaessa? Kyllä minusta ”pillussa” olisi sopinut tähän ihan hyvin.
Ulkosynnyttimet kaikkein karmein sana! Mites, onko miehellä ulkosiitin tms.? Naisella on sukupuolielimet kuten miehelläkin. Miten esim klitoris tai häpyhuulet synnyttää? Pyritäänkö tälläkin naisia typistämäåän..
Viimeksi kun nuolin naista,niin hän sai orgasmin kymmenessä minuutissa,kai se vaan on niin yksilöllistä,se kuinka nopeast nainen laukeaa.
Helposti tuo 1/2 tuntia kuluu. Ja voihan sitä vuorotella, kieltä ja kullia vuorotellen, kyllä se ihana O tiensä löytää.
Nuoleminen tuntuu pehmeältä. Se on jotenkin lempeä keinonsaada orgasmi. Imemisestä en oikein perusta.
Häpyhuulten levittäminen auttaa. Samoin orgasmin lähestyessä se, että kieli pysyy samassa kohtaa.
Henkisellä tasolla orgasmin saamista edesauttaa se, että olet itse siinä hetkessä läsnä, mutta rennosti. Eli keskität ajatukset siihen, miltä siellä pillussa just sillä hetkellä tuntuu. Et mieti muuta, vain sitä nautintoa. Vähän kuin joku tuossa edellä totesi, että mietit sitä, että juuri SUN pillu on siinä käsittelyssä. Mutta rennosti, ei niin, että mietit, että nyt sen orgasmin on pakko tulla. Annat sen tulla vaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin osata neuvoa paremmin, mutta toisaalta mulla on toive, että mies vaan oikeasti kävisi halulla käsiksi ja yrittäisi itse reaktioista päätellen hakea parhaimman tekniikan.
Mutta jos ei onnistu, niin ei kannata toivoa ja toivoa. On romanttista jos ymmärtää toista kuin vettä vaan, mutta tosielämässä niin käy harvoin.
Rohkeesti vaan tekemään kokeiluja. Tänään imetään klittaa ja katotaan miltä tuntuu. Huomenna pyöritellään kieltä sen ympärillä ja katotaan miltä tuntuu...
Suuseksi on yleensä aina loppunut siihen, että miehet väsyvät ja minulla on vain ihan ok olo...
AP