Kun joku sanoo kahvipaketin hinnalla. Tarkoittaako että vien
Kommentit (19)
Sain Juhlamokkaa ja olin tyytyväinen.
Tosi typerää. En ikinä hae mitään kahvipaketin hinnalla. Jos ostan halvimman Lidlistä ei myyjä välttämättä juo kyseistä kahvia. Jos haen jotain kahvipaketin hinnalla ajattelen tuotteen olevan edullinen. En siis kysele myyjältä mitä luksuskahvia hän oli ajatellut minun ostavan. Lisäksi lisävaiva lähteä vielä kaupasta hakemaan jotain sen sijaan että annan käteen 2-5 euroa. Tätä ei kysytty mutta avauduinpa kuitenkin.
Mulle se tarkoittaa että jätän ostamatta.
Olen tekemässä kauppaa, enkä leikkimässä arvuutteluleikkejä.
Jotkut kerää askarteluun tyhjiä kahvipaketteja. Sellaisen siis vien. Joskus katsovat vähän kummeksuen Löfberg-pakettia, ovat ehkä tekemässä Juhlamokan väristä kassia.
Vierailija kirjoitti:
Tosi typerää. En ikinä hae mitään kahvipaketin hinnalla. Jos ostan halvimman Lidlistä ei myyjä välttämättä juo kyseistä kahvia. Jos haen jotain kahvipaketin hinnalla ajattelen tuotteen olevan edullinen. En siis kysele myyjältä mitä luksuskahvia hän oli ajatellut minun ostavan. Lisäksi lisävaiva lähteä vielä kaupasta hakemaan jotain sen sijaan että annan käteen 2-5 euroa. Tätä ei kysytty mutta avauduinpa kuitenkin.
Jospa sä kysyisit siltä henkilöltä mitä kaffea se juo ?
Selviäisköhän se siten ?
Sincc
Se kaffeepaketin hinnalla tarkoittaa, ettei maksa 50 tai 100 euroa ..
Moni ostaa kahvinsa tarjouksista ja silloin on niitä paketteja valmiiksi kaapissa. Lisäksi tuo karsii hupiostajia, jos ei jaksa edes kauppaan mennä niin miksi jaksaisi hakea tavaraakaan?
Minua ärsyttää, että nämä kahvipakettia valuuttana käyttävät ovat usein Torin annetaan -osastolla. Jos myyn, kerron hinnan euroissa ja jos annan en halua mitään.
Minä ohitan nämä kahvipaketin hinnalla myynnit kokonaan, samoin ensimmäinen hakija saa.
Syystä, että Suomessa valuutta euro ja asun sen verran kaukana keskustasta, että jos lähden jotain hakemaan niin oletan sen myös saavani vaikka olisinkin ovella jonossa toisena.
Halpaa murukahvia pikku pussukka.
Erään firman pihalta sai hakea sivutuotteena syntynyttä jätepuun paloja kahvipaketin hinnalla. Hetken päästä muuttivat hinnoittelua että munkkipussin hinnalla kun kaapit oli täynnä kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Moni ostaa kahvinsa tarjouksista ja silloin on niitä paketteja valmiiksi kaapissa. Lisäksi tuo karsii hupiostajia, jos ei jaksa edes kauppaan mennä niin miksi jaksaisi hakea tavaraakaan?
Tämä.
Joku haluaa ja tarvitsee edullisen tuotteen.
Hän hankkii kahvipaketin ja tulee hakemaan.
Tai antaa kympin...
Jos laitat hinnaksi kympin, saat tinkaajia ja varaajia(jotka eivät hae tuotetta), kotiinkuljetuksen kinuajia( joiden oma aikataulu muuttuu kun olet lähdössä tuotetta viemän)...
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, että nämä kahvipakettia valuuttana käyttävät ovat usein Torin annetaan -osastolla. Jos myyn, kerron hinnan euroissa ja jos annan en halua mitään.
Se onkin ajasta ja vaivasta. Pitää olla antamassa tavaroita ja passissa.
Sincc
Ei itse tavaroista .. Vaan ajasta. Halpa hinta omasta ajasta, sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ohitan nämä kahvipaketin hinnalla myynnit kokonaan, samoin ensimmäinen hakija saa.
Syystä, että Suomessa valuutta euro ja asun sen verran kaukana keskustasta, että jos lähden jotain hakemaan niin oletan sen myös saavani vaikka olisinkin ovella jonossa toisena.
Kahvipaketin hintaisen huonekalun tms. ostajista suuri osa ei ilmesty paikalle sovittuna aikana.
Siksi on oikea diili: 1. kahvipaketin tuoja saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä, että Suomessa valuutta euro ja asun sen verran kaukana keskustasta, että jos lähden jotain hakemaan niin oletan sen myös saavani vaikka olisinkin ovella jonossa toisena.Kahvipaketin hintaisen huonekalun tms. ostajista suuri osa ei ilmesty paikalle sovittuna aikana.
Siksi on oikea diili: 1. kahvipaketin tuoja saa.
Joutuu näkemään vähän vaivaa, niin loppuu se soittelu mä tuun sillon ja tällön. Oothan paikalla.
Joo olin, sua ei näkynyt.
Sincc
Mutta kun joutuu ostamaan paketin kaffetta, niin on warmaan sen jälkeen oikeasti tulossa ..
Kahvipaketti maksaa nykyisin 4,50