Mies inhoaa minua
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Se odottaa että koska sä ymmärrät lähteä.
Mä en voi lähteä joten sen se lähdettävä on.
Maanantaina lähden, sopiihan se sulle?
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina lähden, sopiihan se sulle?
Sopisi oikein hyvin.
Sehän ne talot omistaa, etkä sinä. Miksi se sieltä lähtisi? Vai luuletko sä että se ne sulle jättää, ammattivalittaja? P.S. Nukuitko tänään pommiin, kun vasta nyt olet täällä ruikuttamassa? Yleensä alkaa heti 7.00.
Vierailija kirjoitti:
Sehän ne talot omistaa, etkä sinä. Miksi se sieltä lähtisi? Vai luuletko sä että se ne sulle jättää, ammattivalittaja? P.S. Nukuitko tänään pommiin, kun vasta nyt olet täällä ruikuttamassa? Yleensä alkaa heti 7.00.
Voisihan se sitten häätää mut, parempi sekin. En nukkunut. Mies lähtee tänään vasta kello 10 töihin.
Oletko se tyyppi, joka on jumissa yhteisessä yrityksessä?
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Paitsi että se yrityskin on miehesi ja sinä vain vastaat puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Paitsi että se yrityskin on miehesi ja sinä vain vastaat puhelimeen.
Mä omistan siitä muutama kymmenen prosenttia.
Mikä ihmeen halu täällä on lytätä?
Outo keskustelu. Miksi oletus, että aloittaja on nainen ja miksi nainen olisi se, jolla vähemmän omaisuutta?
Meillä minä nainen ja enemmistö osakas. Minua ei siis jätä yksikään viisas ihminen, vaan minulla on se jättämisen valta. Onneksi olen ollut niin viisas, että mieheni on valioyksilö ja minun ei tarvitse jättää häntä.
Vierailija kirjoitti:
Outo keskustelu. Miksi oletus, että aloittaja on nainen ja miksi nainen olisi se, jolla vähemmän omaisuutta?
Meillä minä nainen ja enemmistö osakas. Minua ei siis jätä yksikään viisas ihminen, vaan minulla on se jättämisen valta. Onneksi olen ollut niin viisas, että mieheni on valioyksilö ja minun ei tarvitse jättää häntä.
No mä olen nainen ja omistan vähemmän kuin mieheni mutta kuitenkin omistan jotain eikä meillä ole avioehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Koska ap tunnetaan.
Se odottaa että koska sä ymmärrät lähteä.