Mitä laulua et yksinkertaisesti voi sietää?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Suvi Teräsniskan mummo
Mua vaan jaksaa säälittää se iljakkaassa ja jäisessä polussa asuva mummo. Kai se joku vanhustensuojelulaki pitäisi olla olemassa.
Katri- Helenan laulua ei vain voi kuunnella, falskia.
Vierailija kirjoitti:
Hei mummo on tosi ärsyttävä.
Ja kaikki örinäbiisit.
Eli Loirin ns. "tulkinnat".
Katri-Helenan Joulumaa on yksitoikkoinen, ja se lapsikuoro vielä taustalla; noloa.
Vierailija kirjoitti:
Finlandersin Oikeesti 🤮
Mulla sama. En voi ottaa tosissaan ihmisiä, jotka tykkää tästä biisistä.
Mitään Anna Puun eli pettäjäperheenrikkojahuoran laulua. Ämmäkin on ruma kuin seinästä repäisty piru hirihampaineen.
Haloo Helsinki - melkein kaikki biisit
Erin- Yhtenä sunnuntaina
Vesala -kaikki
Sanni -kaikki!
Jenni vartiainen - Turvasana
Kanava kääntyy äkkiä jos noita tulee radiosta, ja näitähän juuri soi koko ajan
Keinutaan. Sokka irti, vademavene, tilkkutäkki
Vilkkumaan vinkunat kaikki, eritoten se kissavideoita.
Vierailija kirjoitti:
Arttu Wiskarin Kahvimaito
Ja lähes kaikki mitä kyseinen artisti on suustaan päästänyt. Sirpa vielä menettelee, mutta Tässäkö tää oli eiiiii!
Jari Sillanpään Sinä ansaitset kultaa. Kuvottava kappale! Ensin laulun minäkertoja käyttäytyy kusipäisesti ja sitten hurskastelee: ”älä ikinä enää anna kenenkään kohdella sua niinkuin mä kohtelin”. Mitä paskaa.
Fröbelin palikoiden joululaulut ja muukin heidän tuotantonsa, sekä Sinead o Connorin nothing compares to you. Laulaa sen niin surkeasti.
Haloo Helsingin biisi, jossa laletaan Carriesta/carrysta. Yök.
Arttu Wiskarin Tuntematon potilas. Mikä on outoa, sillä tykkään hänen muista kappaleistaan.
Petri Nygårdin Selvä päivä. Hirveistä hirvein junttibiisi, joka glorifioi alkoholin väärinkäyttöä. Kaikkein hirvein on se laini ’mää on kännissä, missä sää oot’. Tekee mieli muuttaa mahdollisimman kauas Suomesta aina kun ton kappaleen kuulee.
Mamban ja Cheekin tuotannot on vaikeinta kestää.
Vihaan sitä muumien tunnaria ”maamamamaaa ma maamaa ma maamaaa”
Riparilaulu tilkkutäkki on kyllä hirveä. :D
Vesa-Matti Loirin "tulkinnat"