Mikä on ällöintä, mitä olet ruoan/juoman seasta löytänyt?
Joskus on tullu jostain Ilta-lehdestä tullu luettua juttuja, missä on esim kokiksesta löytyny joku kalan silmä tjs tai jostain salaatin seasta toukka yms...
Itelle ei oo mitää hirmu inhottavaa vastaan onneksi tullut. Ehkä ällöin on hius, mutta ehkä se nyt ei niin ällöä oo, ku omasta hiuksesta kuitenkin on kyse. ;-D
Mutta mikä on ällöintä, mitä sulle on tullu vastaan ruuassa tai juomassa??
Kommentit (30)
Sperma salaatissa. Miehen mielestä hyvä läppä
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:01"]Sperma salaatissa. Miehen mielestä hyvä läppä
[/quote]
Hyi
Etana limpsapullossa, hampurilaisessa toukka, Kananugeteissa höyhen. Noi nyt ekana tulee mieleen.
Kaveri löysi vuosia sitten valmiista keitosta, oisko ollut jauheliha?, laastarin. Vähän aikaa sitä tuijotettiin suu auki ja jäi keitto kaverilta syömättä.
Kakun palassa laastari. Käytetty sellainen.
Silloisen poikakaverin makkarasta löytyi sian silmäluomi parikymmentä vuotta sitten. Olin 15 vuotta syömättä makkaraa, nyt olen taas vähän aloitellut.
Tuo episodi jäi lähtemättömästi verkkokalvolle. Voin kuvitella, että aika moni lukijakin tämän jälkeen muistaa tämän kertomuksen.
Eihän tuossa kuitenkaan mitään kovin ihmeellistä ole, makkaraan ja jauhelihaanhan jauhetaan kaikkia ruhon osia. Kuitenkin ruokahalu meni pitkäksi aikaa.
.
Torakka; teemukista silloisessa leningradissa 1978
Torakka; teemukista silloisessa leningradissa 1978
Hiiren paska ja karvoja rainbow rahkassa
Koulunäkissä oli monesti jauhomatoja ja kerran etana salaatissa
Hyi!!! Meillä syödään koulunäkkiä. :-X
Perusta tuodussa luumupussissa oli pitkä musta hius.
Mansikkajogurtissa hiirenpää :XXX Saatiin kyllä kunnon korvaus mut ikinä enää en ole ostanut Lidlin ulkomaisia jogurtteja yms!!! Vain Valio kelpaa tällä hetkellä!
Jauhopussissa jotain isoja lentäviä hyönteisiä, tikkarin sisällä muurahainen, hillossa ampiainen, ravintolan hampparin pihvin sisällä metallinarua ( pata patan tyylistä) ja tänään ravintolan kanasalaatissa kikkura musta lyhyt karva. Muistutti mustan miehen munakarvaa. Hyi!
Kaikenmaailman karvoja, salaatissa toukkia. Ei sen kummempaa, hyi mitä juttuja täällä kerrotaan :/ t: paniikki tästä edespäin kun avaan jonkun ruuan :D
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:14"]Silloisen poikakaverin makkarasta löytyi sian silmäluomi parikymmentä vuotta sitten. Olin 15 vuotta syömättä makkaraa, nyt olen taas vähän aloitellut.
Tuo episodi jäi lähtemättömästi verkkokalvolle. Voin kuvitella, että aika moni lukijakin tämän jälkeen muistaa tämän kertomuksen.
Eihän tuossa kuitenkaan mitään kovin ihmeellistä ole, makkaraan ja jauhelihaanhan jauhetaan kaikkia ruhon osia. Kuitenkin ruokahalu meni pitkäksi aikaa.
.
[/quote]
kamalaa. Miten se luomi se pojan kyr(p)sään oli joutunu?
Suklaassa ja kaakaossa on ihan tavallista, että niissä on torakanraatoja ja -jäämiä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:20"]Hyi!!! Meillä syödään koulunäkkiä. :-X
[/quote]
Ei, kun sitä mitä tarjottiin koulussa. Ei se kaupan koulunäkki.
Pistaasipähkinäpussista löytyi koteloitunut toukka.