Muistatteko kun 365 päivää sitten teininne kinusi uutta puhelinta
Kun se vuoden vanha malli oli niin huono. Onhan teillä taas uusi puhelin tulossa teinille?
Ja sitten haukkumaan Kiinaa kuinka ne saisi ensin tehdä jotain ilmastotekoja.
Kommentit (10)
Kinusi vai, ei omani ainakaan. On ihan tyytyväinen puhelimeensa jonka sai 3 vuotta sitten.
Ei kai puhelin kestä yli vuotta...
Ostamme kymmeniä lahjoja, krääsää.
Mun teini ei kinunnut koskaan puhelinta. Ei edes silloin, kun näyttö oli mennyt vähän rikki. Jossain kohtaa otti iloisena käyttöön puhelimen, jonka mies oli minulle ostanut ja jota minä en halunnut käyttää, koska se ei ollut Nokia. (Tämä miehen virhe, tiesi kyllä, mutta yritti silti tuputtaa minulle toisenmerkkistä puhelinta.) Ikinä ei ostettu hänelle yli 200€ puhelinta ja ihan tyytyväinen teini oli.
Mutta sitten lakkiaisten jälkeen jotenkin sekosi ja osti 600€ puhelimen o_O Olen vieläkin tästä aika järkyttynyt vaikka tapahtuneesta on jo 2,5 vuotta ja puhelin on edelleen käytössä.
Iphone 12 Pro Max on täynnä vikoja mutta kyllähän siitä sen 1200e voi kuitenkin varmaan maksaa?
Päälle sitten B&O H95 -vastamelukuulokkeet, n. 800e, ei tarvitse köyhäillä mitkään Sonyt tai Boset päässä. Eli mukavat 2000e yhteensä.
Eivät ole koskaan kinunneet. Joskus on harmiteltu, kun tietyt sovellukset eivät toimi, kun on erehdytty ostamaan lumia. Viime vuonna 19v osti itse puhelimensa säästöillään, ja niin tekee varmaan tulevaisuudessakin. 17v menee vielä sillä parisen vuotta vanhalla. Meidän lapset eivät kinua oikein mitään, mikä lie vikana. Tai sitten on vanhempien köyhyys tullut liikaa ilmi.
Jonnat ei muista.