Mistä Converset Tallinnasta?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 19:00"]
Satamassa Rimin rakennuksessa Sportsland outlet. Oon ite ostanu sieltä kahet perusmustat hintaan 30 e pari. Normaalikaupoissa tuskin on halvempia kuin Suomessa, mutta tuolla puolet Suomen hinnoista.
[/quote]
Ei sielläkään välttämättä ole. Olen nyt vuoden aikana käynyt kahdesti siellä ja kummallakaan kerralla ei ollut yksiäkään converseja.
En muista nimeä, mutta noin 10 km etelään on iso ostoskeskus, jossa on converse outlet. Kaikenlaisia converseja noin 20 e. Itse ostin sieltä 3 converset . Siellä on myös kuviollisia , joita en ole koskaan nähnyt Suomessa. olisiko nimi ollut alfa, siis sen ostoskeskuksen
En keksi heti mitään surkeampaa kuin varaton merkin perään itkevä ihminen? Eikö ne hiton kengät kannata ostaa Suomesta ja jättää Tallinnan kallis matka maksamatta?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:26"]En keksi heti mitään surkeampaa kuin varaton merkin perään itkevä ihminen? Eikö ne hiton kengät kannata ostaa Suomesta ja jättää Tallinnan kallis matka maksamatta?
[/quote]
höpsö. Tuleehan siinä viinanhaun ohessa näpsäkästi yhdet conssutkin.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:26"]En keksi heti mitään surkeampaa kuin varaton merkin perään itkevä ihminen? Eikö ne hiton kengät kannata ostaa Suomesta ja jättää Tallinnan kallis matka maksamatta?
[/quote]
höpsö. Tuleehan siinä viinanhaun ohessa näpsäkästi yhdet conssutkin.
[/quote]Kylläpä sitä ollaan vitsikkäitä tänään. t. raskaana oleva Ap
Satamassa Rimin rakennuksessa Sportsland outlet. Oon ite ostanu sieltä kahet perusmustat hintaan 30 e pari. Normaalikaupoissa tuskin on halvempia kuin Suomessa, mutta tuolla puolet Suomen hinnoista.