minta muksua haluatte?
niin,monta muksua ajattelitte hankkia?
meillä on kohta kaksi vuotias tyttö ja toista olen kovasti miehelle toitottanut että haluaisin mutta en tajuu miksei mies suostu.
Minulla on pillerit mutta mies haluaa myös käyttää kondomia koska pelkää että jätän pillerit salaa pois mitä en ikinä tekisi.
hän ei luota minuun yhtään.
Meillä on oma asunto (rivari 4h+keittiö ja sauna) ja kaksi farmaria ja silti mies ei halua muksua.
on vakituinen työ miehellä.
Minusta olisi kiva hoitaa kahta pientä tai siis tehdä muksut pienellä ikäerolla mutta mies ei vaan suostu.
ei halua kun yhden lapsen vaikka ollaan joskus aikoinaan puhuttu kolmestakin :)
Nyt se on muuttunut yhteen vaikka tyttömme onkin aika helppohoitoinen,tietysti uhmäikä nyt mutta kovasti haluaisin vauvan.
miten muilla?
miten mä saan vauvan kun kuitenkin meillä kaikki hyvin..
onhan niitä semmoisiakin perheitä että asutaan vuokralla ja on otettu lainaa autoon ja tehdään lisää muksuja vaikka ei olisikaan varaa..
meillä maksettu kaikki paitsi toinen auto on vielä maksamatta pari vuotta ..
mies saa kuitenkin niin hyvää palkkaa mutta silti ei vaan halua :S
Kommentit (4)
meillä on nyt vuoden vanha tyttö ja minulla ollut jo pitkään kamala vauvakuume. opiskelut ihan kesken (molemmilla), joten " pakko" käydä koulu ensiksi loppuun, ennen kuin seuraavaa aletaan yrittämään, tosin suhdekaan ei tällä hetkellä pelaa ihan niinkuin kuuluisi. kauhistuttaa vaan ajatella että menee vähintään neljä vuotta ennen kuin on edes mahdollista yrittää seuraavaa. no, ollaanhan me tosi nuoria, joten aikaa on, mutta vauvat on vaan niin ihania.
En halua enempää. Kiitti mulle riitti. Alkavat olla just mukavan ikäisiäkin jo. Tästä vaan paranee, kun kasvavat ja saavat järkeä päähän. Raskaana oleminen sen verran epämiellyttävää ja pikkuvauvoille olen liki allerginen, joten ei kiitos. :)
(allerginen siis siinä tapauksessa, että se pikkuvauva asuisi meillä ja mulla sen hoito kokonaan omalla vastuulla. en jaksa enää kolmatta. katselen sujuvasti toisten lapsia, etenkin kun nukkuvat. :D )
Miehelle se tosin olis vasta kolmas.