Puhuuko miehesi pikkutuhmia juttuja seksin aikana tai
muuten vaan ohimennen? Lähetteleekö erootisia viestejä?
Kommentit (16)
Luojan kiitos ei.
Exällä oli tapana, ja se oli kyllä suurin mahdollinen turn off.
Kysyjä on mies, joka kuvittelee kaikkien naisten haluavan tuollaista.
Ja on väärässä.
Nörttimieheni ja tuhmat puheet? Kuolen nauruun. :D
Välillä jotain pientä kivaa mutta ei mitään sairasta :D
Kokemusta ulkomaalaisesta, joka puhui paljon omaa kieltään, jota en ymmärtänyt. Varmaan jotain tosi rumaa, kun piti minulta salata ;)
Puhuu seksin aikana ja muulloinkin. Sekä lähettää seksikkäitä/eroottisia tai todella rivoja viestejä. On minun mieleeni, ja toimin näin itsekin. ;)
Joskus harvemmin, ei haittaa - sais useamminkin...
Eipä juuri. Ehkä joskus puhuisi, mutta uskoo kun sanon turpa kii ja pane.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 17:25"]
Puhuu seksin aikana ja muulloinkin. Sekä lähettää seksikkäitä/eroottisia tai todella rivoja viestejä. On minun mieleeni, ja toimin näin itsekin. ;)
[/quote]
Haluatko paljastaa jonkin tosi rivon saamasi viestin. En osaa lähetellä rivoja viestejä ja haluaisin saada niihin jotain tuntumaa. Kiitos jos laitat!
Seksin aikana kyllä, mutta ei lähettele mitään viestejä. Joskus kyllä olisi kiva niitä saada.
hampaita purren läimii perseelle ja vetää tukasta ja kutsuu lutkakseen, joka on tullut vanilija kastikkeelle. Sitten dippaillaan mämmireikään ja kuorrutetaan jalkavaimo kunnolla. Kyllä puhuu rumasti :(
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 17:34"]
hampaita purren läimii perseelle ja vetää tukasta ja kutsuu lutkakseen, joka on tullut vanilija kastikkeelle. Sitten dippaillaan mämmireikään ja kuorrutetaan jalkavaimo kunnolla. Kyllä puhuu rumasti :(
[/quote]
Hyi oksetus miten sairasta.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 17:34"]
[/quote]
Siis et pidä tuosta ja kuuntelet. Liittyvätkö nämä puheet vain seksiin vai puhuuko epäkunnioittavasti muulloinkin? Itse ymmärrän seksin aikaiset rumat puheet jonkinlaisena roolileikkinä, mutta ei aina, eikä muulloin. Seksissä pitää olla myös hellä vaihe.
No ei onneksi, koska ei siinä ole mitään kiihottavaa. Läpällä ennen seksiä (ja joskus muulloinkin) voi heittääkin jotain tuhmaa junttimaista, mut lähinnä mua naurattaakseen. Ja tarkemmin aateltuna, kyllähän se joskus sängyssäkin saattaa jotain lohkasta, mut edelleenkin huvittaakseen mua, ei kiihottaakseen.
Joo kylla toisinaan. Tiettyyn aikaan kuusta saisi enemmankin mutta muulloin lahinna arsyttaa jos itse en ole tuulella.