Olen nyt tiiviisti seurannut/tarkkaillut erästä naista tuolta loppukesästä lähtien, vaikuttaa sinkulta, miten lähestyn?
Varsinki naiset, laittakaa pas hyviä vinkkejä ettei hommat vaan karahda karille!
innokas83m
Kommentit (25)
Jos joku olisi tarkkaillut mua loppukesästä lähtien,soittaisin poliisit.
Liian pitkään tarkkaillut. Kuukausi olisi ehkä sovelias yläraja tuohon ettet ala vaikuttaa creepyltä.
Älä lähesty mitenkään ja jätä se nainen rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä kahville.
Joo - JOS sitä tarkkailua olisi ollut pari viikkoa. Nyt ei enää mikään liike ole luonteva.
Jos tietäisin että joku on minua monta kuukautta seurannut niin pitäisin kyllä aikamoisena creeperinä
Creepy syalkkeri täällä, terve! Miten lähestyn naista, jota olen stalkannut yli puoli vuotta😅😅😅
Totutun huonoja vinkkejä taas. Unohdin mainita että meillä ei ole yhdistävää tekijää (jobi, opiseklu tai kaveripiiri).
ap
Et kovin tiukasti ole kyllä stalkannut, jos et edes tiedä onko sinkku vai ei. Tekniikassasi on ilmeisesti jotain parantamisen varaa.
Ilmesty hänen kotiovelleen ja sano "moikka, et tunne mua mutta mä tunnen sut. Oon seurannut sua tosi tiiviisti kesästä asti. Lähetkö kaffelle?"
Vierailija kirjoitti:
Et kovin tiukasti ole kyllä stalkannut, jos et edes tiedä onko sinkku vai ei. Tekniikassasi on ilmeisesti jotain parantamisen varaa.
No en voi olla varma koska en voi mennä ihmisen kotiin. Ikkunoista olen kyllä katsonut eri vuorokauden aikoihinkin ja ketään miestä en ole nähnyt.
ap
Jos on pakko lähestyä, kerro että olet stalkannut häntä kuukausia. Ihan varmasti puree naiseen kuin naiseen.
Ei vaan, oikeasti parempi kun et lähesty.
Niin piti tosiaan sanomani että monesti on käynyt niin että naisella ei ole tarkkailujeni perusteella ollut miestä (olen siis joskus seurannut ympäri vuorokaudenkin), niin sitten kun olen tehnyt lähestymisyrityksen niin tämä samainen nainen on sanonut että seurustelee... ota tuosta selvää sitten...
ap
Takaa hiljaa kädessä kloroformilla kyllästetty rätti. Tutustumisen voitte sitten tehdä kellarissa.
Vierailija kirjoitti:
Totutun huonoja vinkkejä taas. Unohdin mainita että meillä ei ole yhdistävää tekijää (jobi, opiseklu tai kaveripiiri).
ap
Somen kautta. Keksi jokin yhteinen harrastus. Yritä parhaasi, että jotain yhteistä olisi.
Luultavasti et lähesty mitenkään, kun olet noin hidas toimissasi.