Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt tiiviisti seurannut/tarkkaillut erästä naista tuolta loppukesästä lähtien, vaikuttaa sinkulta, miten lähestyn?

Vierailija
04.12.2020 |

Varsinki naiset, laittakaa pas hyviä vinkkejä ettei hommat vaan karahda karille!

innokas83m

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä kahville.

Joo - JOS sitä tarkkailua olisi ollut pari viikkoa. Nyt ei enää mikään liike ole luonteva.

Pyydä kaljalle. Pistät sitten kännin piikkiin.

22/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies, toden totta. Etelä-Eurooppalainen mies olisi jo seurusteluvaiheessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kovin tiukasti ole kyllä stalkannut, jos et edes tiedä onko sinkku vai ei. Tekniikassasi on ilmeisesti jotain parantamisen varaa.

No en voi olla varma koska en voi mennä ihmisen kotiin. Ikkunoista olen kyllä katsonut eri vuorokauden aikoihinkin ja ketään miestä en ole nähnyt.

ap

Mitä helvettiä?!

24/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin piti tosiaan sanomani että monesti on käynyt niin että naisella ei ole tarkkailujeni perusteella ollut miestä (olen siis joskus seurannut ympäri vuorokaudenkin), niin sitten kun olen tehnyt lähestymisyrityksen niin tämä samainen nainen on sanonut että seurustelee... ota tuosta selvää sitten...

ap 

Hei, nyt pomppasi! Taidat kirjoitella huviksesi ja aikasi kuluksi. Loppuis jo korona, täällä alkaa porukka sekoon.

Vierailija
25/25 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei jos oot stalkannu jossain ikkunan takana etkä muun ruudun kannattaa ottaa vähän lääkettä. Kyllä se siitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi