Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kolmekymppinen laittaa hiukset ranskanletille vai onko se pikkutyttöjen kampaus?

Vierailija
17.04.2014 |

Oon ite kohta 32v ja just laitoin hiukset ranskanletille. Sit rupesin miettimään, että voiko tällaisen kampauksen kanssa lähteä "ihmisten ilmoille" vai katsooko ne ihmiset, että tää on pikku lasten kampaus??

Joo joo, tiedän. Isot on murheet tänäkin päivänä. ;-D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä, se on muodikaskin nyt.

Vierailija
2/6 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. No nyt lähdetään ihmisten ilmoille. Rohkea rokan syö. ;-)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan 3kymppinen enää kelaa tuollaisia?

Mitä sillä on väliä mitä muut ajattelee sinun letistäsi ja tuskin edes kukaan kiinnittää huomiota juuri sinun hiuksiisi.

Vierailija
4/6 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole koskaan tullut mieleenkään että ranskis olisi pikkutytöille. Sehän on iki-tyylikäs. Joku etuhiukset ylhäällä töyhtönä on minusta lasten kampaus.

Vierailija
5/6 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 13:26"]Ei kai kukaan 3kymppinen enää kelaa tuollaisia?

Mitä sillä on väliä mitä muut ajattelee sinun letistäsi ja tuskin edes kukaan kiinnittää huomiota juuri sinun hiuksiisi.

[/quote]

Juuri näin! Ja miksi ihmeessä täältä jatkuvasti haetaan hyväksyntää tämänkaltaisiin arkisiin asioihin? Onko ok jos ostan vaipat Lidlistä, voinko pitää saappaita vaikkei nyt sada, oonko läski jos oon 176cm ja 56kg? Voi jessus!! Missä teidän itsevarmuus ja selkäranka?!

Vierailija
6/6 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla yli nelikymppisella on välillä ranskalainen letti. Eikä ole vielä poliisi sakottanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi