Miten selvitä siitä tosiasiasta, että jos haluaa kumppanin, niin joutuu tyytymään johonkin epämiellyttävään?
En ole vielä keksinyt ratkaisua tähän.
Olen yrittnyt kuukausia tapailla epämiellyttäviä kumppaneita, mutta en vain kykene ihastumaan/rakastumaan heihin.
Seksinkin aikana joutuu kuvittelemaan jotain ihan muuta, eikä läheisyys houkuta muutenkaan.
Jotkut tämän kuitenkin ovat onnistuneet tekemään? Vinkkejä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin sama ongelma?
Arvaa mitä. Minä nautin siitä, että edessäsi on jälleen yksi yksinäinen viikonloppu. Tämä trollaamisesi on niin raskasta ja tylsää. Olet yksi niistä, jotka ovat pilanneet tämän palstan.
Kyllä. Taas alkaa viikonlopun kestävä ulinasessio, miten minä tahdon, minulla on oikeus minä minä minun pitää saada nuori , kaunis ja hoikka nainen.
.minäääääää., yhyyyyy.....byhyy.....minäminäminäääääääääää. pitää saada minun vakioilluuuuuuuuuTaidat olla melkoinen miesvihaaja.
Ap ei edes sanonut onko mies vai nainen
Naiselta vaikuttaa.
Oivoi. Yllis yrittää epätoivoisesti hämätä :):)
Ai kauheeta. Kamalampi kohtalo on kuin ap:n yksinäisyys olisi sillä joka joutuisi olemaan ap:n kanssa. Mieluummin menisin vaikka Pirunsaarelle
Mitä sinulls on ap niin ihmeellistä annettavaa että ansaitsisit jonkun tavallisuudesta poikkeavan ihmeellusen ihmisen? Kerropa nyt vihdoin ja viimein meille kaikille
Niillä onnistuu jotka eivät ole koskaan eläessään rakastunut.
Joku joskus valitti kun ihastuu ns kaikkiin niin onhan se tuhat kertaa parempi kuin nämä jotka ei ihastu kehenkään ja saadakseen parisuhteen käyttäytyy kuten ap.
Ap taitaa olla näitä tunnemiimikkoja ja viisas kumppani lopettaa suhteen. Tosin se ei aptä haittaa, koska eihän hän ole alunperinkään välittänyt
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulls on ap niin ihmeellistä annettavaa että ansaitsisit jonkun tavallisuudesta poikkeavan ihmeellusen ihmisen? Kerropa nyt vihdoin ja viimein meille kaikille
Eli sinun mielestäsi jokainen joka kohtaa kumppanin, ajattelee vain neutraalisti ja tylsästi tästä?
Outo käsitys rakastumisesta.
Voihan helevetti. Niin minäkin mies, joka en tasostani yhtään tiedä, haluan vain sen yhden naisen johon ihastuin.
Ei toivoakaan.
Tulkaa joku minulle kertomaan ja vääntämään rautalangasta mikä on minun tasoni ja minkätasoisia naisia minun kuuluisi lähestyä.
En siltikään halua kuin sen yhden, johon ihastuin.
Hän ei. Vi..u.
Epämiellyttävä tarkoittaa kai siis ulkonäöllisesti?
Olenko jäljillä?
Minä olen mielestäni ollut aina vain miellyttävien naisten kanssa. Puhunkin pääasiassa luonteesta ja muista jutuista, en ulkonäöstä, ainakaan pelkästään. 😍