Naisen käytös ihmetyttää, mielipiteitä?
Olen siis itse sinkku, ollut jo muutaman vuoden. Työhön liittyvässä kehitysryhmässä on nainen, joka on alkanut lähettelemään minulle viestejä ja kyselemään kuulumisia (emme ole siis samassa työpaikassa) Soittanutkin pari kertaa työasioihin liittyen, itsestä tuntui, että oli vain tekosyy jutella puhelimessa. Kiittelee puhelun jälkeen viestillä kivasta keskustelusta, jne. Ymmärtäisin nämä vielä, mutta kyselee ja haluaa tietää minusta muutoinkin, mitä teen vaikka viikonloppuna yms menneisyydestä. Jne jne.
Olen hieman ihmeissäni, että onko vain ystävällinen vai onko kiinnostunut ihan romanttisessa mielessä.
Minusta hän on kaiken lisäksi kihloissa, sormuksesta päätellen. Nainen on todella kaunis, kiva ja suoraan sanottuna ihanan oloinen, mutta ihmetyttää tämä oletettu varattu status hänellä vai onko tuollainen sitten normaalia kaveruutta naiselta?
Ihmettelen myös mitä minussa edes näkee, en ole todellakaan mikään komistus mielestäni, hän todennäköisesti saisi kenet vaan.
Palstan naiset sanokaa mitä olette mieltä? Olen hämmentynyt. En kyllä haluaisi itseäni nolatakaan suoraan kysymällä.
Kommentit (31)
Tunnen muutamia kauniita naisia, jotka pitävät sormusta siksi, että voivat sen avulla torjua ei-toivotut lähestymisyritykset. Kannattaa selvittää onko sinkku.
Työkuvioissa harvemmin on mitään seksuaalista ainakaan asiantuntijahommissa. Nainen puhuu kuin kollega kollegalle.
Nainen on vain ystävällinen, eikä ehkä tajua, että ap saattaisi olla kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitäpä jos kysyisit onko hän sinkku? olisi ihan hyvä kertoa siitä puolisosta jos naisella semmonen kerta on.
En viitsi alkaa tätä kyselemään kun en tosiaan varma ole hänen aikeistaan. Pitää odotella varmaan viekö itse asiaa siihen suuntaan viesteissä, että toisi itse jotenki esille. En kyllä ymmärrä miksi muuten olisi sormus nimettömässä.
Ap
Anteeksi, mutta...että voi aikuinen ihminen olla saamaton.
Yrittää tehdä miestään mustasukkaiseksi. Sinä olet siinä väline. Sano ettet pelaa mitään pelejä varatun kanssa. Sano että katsotaan sitten kun olet vapaa.
T. Tuota nuorena harrastanut
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuu kaverillisesti tai haluaa edetä urallaan kontakteja luomalla. En usko, että on romanttisessa mielessä kiinnostunut. Nuo mainitut seikat menevät kohteliaisuuden piikkiin.
T. Nainen
Ja vitut. Normaali nainen ei lähettele työajan ulkopuolella henkilökohtaisia miehelle, johon haluaa luoda ammatillisia yhteyksiä tai kaverisuhteen.
Jos nainen on suomalainen, tuo käytös on selvä merkki kiinnostuksesta. Meidän kulttuurissa ei ole tapana kiitellä kivasta keskustelusta työpuhelun jälkeen, saati kysellä kollegan viikonloppusuunnitelmia, jos ei olla edes samassa firmassa. Vain tutuilta työkavereilta voi kysellä.
Jos nainen on ulkomainen, varsinkin jenkki, tuo on pelkkää sanahelinää ja "kohteliaisuutta".
Tarkista ap facesta parisuhdestatus, sormus ei kerro vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on suomalainen, tuo käytös on selvä merkki kiinnostuksesta. Meidän kulttuurissa ei ole tapana kiitellä kivasta keskustelusta työpuhelun jälkeen, saati kysellä kollegan viikonloppusuunnitelmia, jos ei olla edes samassa firmassa. Vain tutuilta työkavereilta voi kysellä.
Jos nainen on ulkomainen, varsinkin jenkki, tuo on pelkkää sanahelinää ja "kohteliaisuutta".
Tarkista ap facesta parisuhdestatus, sormus ei kerro vielä mitään.
Minulla ei ole facebookkia valitettavasti.
Ap
On varmasti ihastunut ja kiinnostunut sinusta.
Hyvin todennäköisesti on ihastunut sinuun. Jos haluat saada varmuuden asiasta lähde mukaan viestittelyyn eli vastaile auliisti hänen kysymyksiinsä ja kysele itsekin häneltä lisää. Peli on kuitenkin jo avattu, jos hän ottaa sinuun päin aktiivisesti yhteyttä.