Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen käytös ihmetyttää, mielipiteitä?

Vierailija
04.12.2020 |

Olen siis itse sinkku, ollut jo muutaman vuoden. Työhön liittyvässä kehitysryhmässä on nainen, joka on alkanut lähettelemään minulle viestejä ja kyselemään kuulumisia (emme ole siis samassa työpaikassa) Soittanutkin pari kertaa työasioihin liittyen, itsestä tuntui, että oli vain tekosyy jutella puhelimessa. Kiittelee puhelun jälkeen viestillä kivasta keskustelusta, jne. Ymmärtäisin nämä vielä, mutta kyselee ja haluaa tietää minusta muutoinkin, mitä teen vaikka viikonloppuna yms menneisyydestä. Jne jne.

Olen hieman ihmeissäni, että onko vain ystävällinen vai onko kiinnostunut ihan romanttisessa mielessä.

Minusta hän on kaiken lisäksi kihloissa, sormuksesta päätellen. Nainen on todella kaunis, kiva ja suoraan sanottuna ihanan oloinen, mutta ihmetyttää tämä oletettu varattu status hänellä vai onko tuollainen sitten normaalia kaveruutta naiselta?
Ihmettelen myös mitä minussa edes näkee, en ole todellakaan mikään komistus mielestäni, hän todennäköisesti saisi kenet vaan.

Palstan naiset sanokaa mitä olette mieltä? Olen hämmentynyt. En kyllä haluaisi itseäni nolatakaan suoraan kysymällä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei käyttäydy muita kohtaan samalla tavalla, niin eiköhän hän ole ainakin kiinnostunut ellei sitten jopa ihastunut.

Vierailija
2/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, että on ihastunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

piparia tarjoo. (sivusta)

Vierailija
4/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on kiinnostunut, tai sitten on yltiösosiaalinen ihminen. Tai sitten pitää sinua säälitapauksena, jota pitää kannustaa.

Et voi tietää, jos et kysy suoraan, mitä en suosittele. Vaikea tilanne. Ei voi muuta, kuin jossain vaiheessa kysyä mitä hän tarkoittaa, jos viestit menee liian henkilökohtaisiksi.

Vierailija
5/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on kiinnostunut, tai sitten on yltiösosiaalinen ihminen. Tai sitten pitää sinua säälitapauksena, jota pitää kannustaa.

Et voi tietää, jos et kysy suoraan, mitä en suosittele. Vaikea tilanne. Ei voi muuta, kuin jossain vaiheessa kysyä mitä hän tarkoittaa, jos viestit menee liian henkilökohtaisiksi.

En kyllä ymmärrä missä asiassa hänen pitäisi ryhtyä kannustamaan minua tai miksi.

Ap

Vierailija
6/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneelta kyllä vaikuttaa. Ehkä yrittää tehdä silti tuttavuutta vain kaveri mielessä. Vaikea tietää todellisista motiiveista.

Vierailija
7/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei naiset kysele silloin juuri mitään vaikka väittävät olevansa ihastuneita, joten kaipa tuo on sitten jotain kaveruutta.

Vierailija
8/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei käyttäydy muita kohtaan samalla tavalla, niin eiköhän hän ole ainakin kiinnostunut ellei sitten jopa ihastunut.

En osaa sanoa miten muiden miesten suhteen käyttäytyy kun en niin hyvin tunne. Sen mitä olen tekemisissä ollut niin ei vaikuta siltä.

Ap

Vierailija
9/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota sääli juttua en kyllä usko yhtään, koska eivät ole edes samassa työpaikassa.

Vierailija
10/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ihastunut, mutta painii varattuna varmaan tunteidensa kanssa.

Vierailija
11/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä miten itse toimisi. Suhtaudunko vain neutraalin asiallisesti? En kyllä lähtökohtaisesti halua miksikään kolmanneksi pyöräksi sivusuhteeseen. En tosiaan tiedä onko sitten eroamassa tai jotain, mutta pitänee katsella mihin suuntaan asia kehittyy.

Ahdistavaa, koska omakin kiinnostus herännyt, ehkä turhaan.

Vierailija
12/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa susta lenkkiseuraa. Ei seksuaalista minusta.

Vierailija
13/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin käyttäytyisin just noin jos olisin ihastunut :D

Vierailija
14/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä miten itse toimisi. Suhtaudunko vain neutraalin asiallisesti? En kyllä lähtökohtaisesti halua miksikään kolmanneksi pyöräksi sivusuhteeseen. En tosiaan tiedä onko sitten eroamassa tai jotain, mutta pitänee katsella mihin suuntaan asia kehittyy.

Ahdistavaa, koska omakin kiinnostus herännyt, ehkä turhaan.

Vastasit jo omaan kysymykseen. Eli et halua kolmanneksi pyöräksi, joten ole vaan neutraalin asiallinen.

Vierailija
15/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan kysymällä selviää, niin aikuiset tekee. Voit mainita myös sormuksen ja sanoa olevasi hämmentynyt. Vaikka onkin harvinaista, hänellä voi kihlattunsa kanssa olla vaikka avoin suhde, mistä sen tietää ennen kuin kysyy.

Vierailija
16/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä jos kysyisit onko hän sinkku? olisi ihan hyvä kertoa siitä puolisosta jos naisella semmonen kerta on.

Vierailija
17/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ap:n kertomuksen mukaan naine toimii kuin mies.

Siis varattu mies, joka hakee sivusuhdetta.

Nykyisten naisten päätä ei palele, kun on miehistä kysymys.

Tyrkkyjä naisia riittää joka puolella, kyllästymiseen asti.

Onko nämä tyrkyt naiset sinun kimpussasi vai mistä tiedät, että niitä on kyllästymiseen asti :) kuulostat enemmän katkeralta naiselta, jonka miehellä on ollu sivusuhde ja nyt näät punaista tällaisten asioiden suhteen.

Vierailija
18/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuu kaverillisesti tai haluaa edetä urallaan kontakteja luomalla. En usko, että on romanttisessa mielessä kiinnostunut. Nuo mainitut seikat menevät kohteliaisuuden piikkiin.

T. Nainen

Vierailija
19/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kyllä kommentoida, että itse voisin tuollaista tehdä, jos on omasta mielestä tosi hyvä tyyppi ja vaikuttaa osaavalta kaverilta, mutta sillä erotuksella etten kyllä henk. Koht juttuja kyselisi :) eli taitaa olla pikkusen kyllä ihastunut. Voit vaikka vaivihkaa kysellä naiselta, että onko muilta työryhmäläisiltä kysellyt mitään. Sitten on varmasti ihastunut, jos ei ole kysynyt :)

Vierailija
20/31 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitäpä jos kysyisit onko hän sinkku? olisi ihan hyvä kertoa siitä puolisosta jos naisella semmonen kerta on.

En viitsi alkaa tätä kyselemään kun en tosiaan varma ole hänen aikeistaan. Pitää odotella varmaan viekö itse asiaa siihen suuntaan viesteissä, että toisi itse jotenki esille. En kyllä ymmärrä miksi muuten olisi sormus nimettömässä.

Ap