Mitä mieltä? Naapurimme siivoaa, shoppailee, käy kampaajalla ym. lapsen ollessa pk:ssa.
Eikös päiväkoti ole tarkoitettu hoitopaikaksi vanhempien työssä käynnin ajaksi? Naapuri lähtee välillä töistä aikaisemmin kampaajalle tms. ja pitää pojan sen aikaa hoidossa. Eikös lapsen paikka ole vanhempien kanssa silloin kun työt ovat ohi.
Kommentit (36)
Joten EI, lasten paikka ei välttämättä ole vanhempien luona vielä silloin kun varsinaiset palkkatyöt ovat ohi...
Mitä se muille kuuluu miten kukin käyttää aikaansa kunhan lapsilla on hyvä olla.
Minusta ihminen joka paheksuu on joko kateellinen tai olevinaa parempi kuin muut ihmiset. Todennäköisesti hän on vielä kaksinaismoralistikin.
ARGH!!!! Olen puhunut.
Jos taas tyttöpuolinen oppilas oli hyvin kiintynyt isäänsä, vihjaili aina insestiin, siis opettajille. Repikää siitä. Mutta kaikilla työpaikoilla juoruillaan ja joka paikassa on myös huonoja työntekijöitä. Ja sä ap keksi ittelles jotakin kivaa tekemistä! Nenu pois verhojen raosta!
Repikää siitä! Ei ollut alkoholisti, mutta kun oli 12 vuotta hoitanut lapsia kotona sai tarpeekseen. Todellakin siivosi, kävi kampaajalla ja istui juoruilemassa kahviloissa sen aikaa kun minä olin puolipäivihoidossa.
Mutta kai se on jokaisen oma asia, miten hoitaa lapsensa. Eihän lapsella mitää hätää kuitenkaan ole, eikä ole jäänyt vaille hoitoa. Toivoisin että kaikki hoitaisi lapsiaan niin paljon kuin vaan itse pystyy, mutta niin kuin sanoin, jokaisen henkilökohtainen valinta miten lapsensa hoitaa.
Minusta se on lapsen rääkkäystä eikä hoitamista.
eräs ystäväni arvosteli minua juuri tästä asiasta silloin kun olin yh. Minulla ei ollut ketään, joka olisi lapsiani hoitanut koskaan edes paria tuntia, joten ainoa vaihtoehto käydä vaikka juuri kampaajalla oli pitää lapset päiväkodissa. Itse ystäväni laittoi lapsensa vastaavissa tilanteissa aina mummolle, kummille tai jollekin muulle sukulaiselle, ja se oli sitten hänen mielestään ihan eri juttu.
ja aion käydä noin kerran viikossa salilla ennen kuin haen heidät. Mieluummin niin kuin että hakisin heidät kotiin ja sitten lähtisin pois. Haluan " pyhittää" illat perheelle.
Käyn myös kaupassa monesti ennenkun haen lapsen päiväkodista. Onneksi hoitajat ymmärtää että väsyneen lapsen kanssa tarhan jälkeen kaupassa käynti on yhtä helvettiä.
OLET AP TODELLA PÖSILÖ!!! Pidä huolta omista asioistas äläkä kyttää naapureita!
Vierailija:
ne on kuin tehty lasten arvostelemista ja vanhempien sättimistä varten. jos edes kerran kuulisitte, millaista kielenkäyttöä siellä on, järkyttyisitte. siellä käydään läpi lasten vaatetuksesta ja älynlahjoista alkaen siihen että haukutaan lapsen vanhemmat ja mahdollisesti heidän menneisyytensä ja maineensa.
Mitä ne luulee että me vanhemmat niistä puhutaan? Harva se päivä haukutaan muutaman vanhemman kanssa yhtä hoitajaa päiväkodissa ja yhtä opea koulussa.
Mulle on ihan sama mitä ne puhuu.
Kyllähän ihmisen on aika ajoin käytävä ostamassa kaikenlaista, mutta shoppailu kuulostaa sellaiselta sopimattomalta huvittelulta.
lapselle on paljon parempi olla jonain arki-iltapäivänä pidempään hoidossa esim. kampaajani takia kuin että jättäisin heidät taas ilman äitiä ja lähtisin lauantaina (yhteisenä vapaapäivänä) sinne kampaajalle. tietysti voisin olla sankariäiti enkä kävisi koskaan kampaajalla ;), sehän on mitä turhamaisinta " huvia" ...ja mitä lapsirakkainta olisi tietysti raahata lapset istumaan sinne kampaajalle (niinhän hyvä äiti tekee niinhän?) ja kieltää heitä liikkumasta ja koskemasta mihinkään (omalla kampaajallani ei ole leikkihuonetta...). kauppareissut ruuhkaisimpana iltapäiväaikana on tietysti myös lapsille suunnaton ilo! saavathan he jonottaa yhdessä rakkaan äitinsä tai isänsä kanssa yhdessä muiden kaupunkilaisten kanssa!! se jos mikä yhdistää perhettä...
Vierailija:
Kyllähän ihmisen on aika ajoin käytävä ostamassa kaikenlaista, mutta shoppailu kuulostaa sellaiselta sopimattomalta huvittelulta.
Kai pienten lasten vanhemmillakin saa olla joskus muutakin asiaa kauppaan kuin pakolliset ruokaostokset. ;)
Mä olen kesälomalla, mutta vien lapset hoitoon, että pääsen kampaajalle :) Sen jälkeen tulen kotiin, käyn varmaan koiran kanssa lenkillä ja nautin hiljaisuudesta ja otan pienet päiväunet ja sitten haen lapseni hoidosta, hyi minua, huono äiti :)
Meillä esikoinen menee syksyllä päiväkotiin puolipäiväisesti ja kuopus 2x viikossa kerhoon, enkä aio edes siivota koko aikaa kun lapset ovat poissa kotoa:-)