Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko joskus ihastuneet vähemmän viehättävään kuin sen hetkinen kumppaninne?

Vierailija
04.12.2020 |

Eli siis suhteen aikana, oletteko ihastuneet toiseen joka on vähemmän viehättävä/hyvännäköinen tms. kuin nykyisenne.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :)

Vierailija
2/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En :)

Kerro lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen ihastunut myös paremmannäköiseen. En vaihtanut lennosta kumpaankaan.

Vierailija
4/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastuu toiseen suhteen aikana, niin eikös se ihastus ole silloin vuehättävämpi kuin oma kumppani. Ei kai kukaan ihastu ihmiseen, jota ei koe millään tavalla viehättäväksi?

Vierailija
5/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihastuu toiseen suhteen aikana, niin eikös se ihastus ole silloin vuehättävämpi kuin oma kumppani. Ei kai kukaan ihastu ihmiseen, jota ei koe millään tavalla viehättäväksi?

Ihan samaa ajattelin. Jokseenkin omituinen kysymys.

Vierailija
6/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähemmän hyvännäköiseen sitten?

Vierailija
7/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
8/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähemmän hyvännäköiseen sitten?

Voihan hyvinkin olla, että oma kumppani on hyvännäköinen, mutta luonne ei mitenkään kovin viehättävä tai kumppanista on paljastunut suhteen aikana veemäisiä puolia. Toki on aivan luonnollista ihastua silloin ihmiseen, jonka luonne viehättää tai sydän on kultaa, vaikka ulkonäkö ei olisikaan kovin kaksinen.

Ihan ihme kysymyksiä sulla, ap. Taidat olla vielä ihan teinin tasolla.

Vierailija
9/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

On kysymys ihmisestä kokonaisuutena, ei ulkonäöstä.

Miten voi elää kenenkään kanssa pysyvästi, jos ainoa kriteeri parivalintaan on ulkonäkö?

Vierailija
10/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilla puolisoni on monessa suhteessa parempi kuin ihastukseni mutta silti menin ihan sekaisin hänestä.

Vierailija
11/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä ihastunut mieheen joka ei ole yleisillä mittapuilla mitattuna yhtä komea kuin oma mieheni, on köyhempi, lyhyempi, juntimpi, hänellä on pienempi, eikä hän aio mitään vakavaa minun kanssa ja oma mieheni palvoo maata jalkojeni alla. Joo en tiedä itsekkään. Pitkä juttu.

Vierailija
12/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä ihastunut mieheen joka ei ole yleisillä mittapuilla mitattuna yhtä komea kuin oma mieheni, on köyhempi, lyhyempi, juntimpi, hänellä on pienempi, eikä hän aio mitään vakavaa minun kanssa ja oma mieheni palvoo maata jalkojeni alla. Joo en tiedä itsekkään. Pitkä juttu.

Lisättäköön vielä että suutelee huonommin, juo enemmän, haisee pahemmalle ja sängyssä ihan surkea. Oma mieheni on huippu sängyssä, tuoksuu hyvälle ja suutelee hyvin. Tarvitsisinkohan jotain ammattiapua? 🤔

Vierailija
13/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisättäköön vielä että suutelee huonommin, juo enemmän, haisee pahemmalle ja sängyssä ihan surkea. Oma mieheni on huippu sängyssä, tuoksuu hyvälle ja suutelee hyvin. Tarvitsisinkohan jotain ammattiapua? 🤔

Tarvit. Kipeästi.

Vierailija
14/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
15/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Ihastun persoonaan, en pelkkään ulkonäköön.

Vierailija
16/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvit. Kipeästi.

Joo noin kun tuon listaa niin ei kyllä vaikuta ihan järkevältä tämä tilanne. Tai sitten en vain ole pinnallinen enkä ahne ja tuolla toisella on ihana persoona. Olen kyllä aiemminkin ollut sitä mieltä ettei noilla ominaisuuslistoilla saa oikein tiivistettyä ihmisen olemusta ja sitä mihin kenessäkin ihastuu, mutta tämä tosiaan kyllä näyttää sen käytännössä. 😅

Vierailija
17/17 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olen ihastunut mieheen joka ei ole läheskään niin komea kun oma mieheni. Lyhyehkö, kaljuuntunut yms. Oma mies sellanen peruskomea, pitkä ja tumma, monen makuun. Huh, en tiedä. Joku tossa toisessa vaan vetää puoleensa. Ihana ääni ja puhetapa ainakin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi