Mitä "outoja" tai "arkisia" ruokia pidätte herkkuina
Kommentit (26)
Meidän herkkua on...hernekeitto, mutta vain se itse tehty.
Kerran kuukaudessa hetkutellaan.
Vaalea höttöleipä (esim. ranskanleipä).
Makaronilaatikko, mutta vain äidin tekemänä. Kaikkia muita on testattu, ei oo sama asia.
Kylmäsavulohi
Sama, mulla myös nakit ja nuudeli. Ostan välillä ennemmin näitä kuin esim. pizzaa.
Johan alkoi keksimään kun tässä nälkäisenä miettii :D
Pottumuussi ja tirripaisti. Eikä se itsetehty rokkakaan paljon edelliselle häviä. Ja vielä kolmas herkku, kokonaisista ohraryyneistä tehty uunipuuro kirpeän karpalosopan kanssa.
Rosolli. Syön sitä joulun aikaan kilotolkulla😅
Kasvissosekeitto. Spagetti ja jauhelihakastike. Mandariinit, aijai! 😍
No ne halvimmat nakit joo. "Hodarit" tarjousleivän, paahtis- tai maalaisleipäsiivujen väliin tehtyinä. Tai sitten muuta tarjousmakkaraa. Jahti, lauantai jne. porilaisina.
Vesimeloni, aura-juusto, nuudelit, rasvainen lohi, pizzerian broileriruoka, täytetyt leivät.
Tämä ei ole mainos vaan vilpitön kommentti: mun lohturuoka, josta tulee lapsuus mieleen, on Huonon Äidin kalapihvi ja kasvikset. Siinä on paljon makua, mutta ei ole suolainen. Ostan sitä aina tarjouksesta.
Vaalea pullamössöleipä, esimerkiksi kaikki paahtoleivät ym.
Vaalealeipä. Siitä menee vatsa niin sekaisin ettei tule syötyä kuin herkkuhetkinä.
Parhaillaan valmistumassa paistinpannulla öljyssä paistetut keitetyt kidneypavut ja kuullotettu sipuli. Päälle silputaan pari tuoretta lehtikaalin lehteä.
Hernekeitto, letut ja jäätelö, pannukakku ja hillo,
Kahvi, hk:n sininen lenkkimakkara
Arkinen perunamuusi. Ihan parasta!