Huomasitteko Xenian Instagrammiin laittamasta valokuvasta
Kommentit (27)
Ainakaan se ei ole huoltomies, koska noilla ei ole putkilukkoa.
Sehän on vaan se kansi, ei rinkula. Mitä välii? Pieni ihmekin on vielä niin pieni, ettei taaperra pudottelemaan avoimeen pönttöön leluja tms ;D
Eiköhän sillä jutulla, etä miehet jättää aina wc:n kannen ylös, tarkoiteta sitä rinkulaa? Halooo!
johan alkaa täydelliset kulissit kaatua. On tätä ootettukkin!!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:26"]
[/quote]
Herranjumala! Ootko ihan tosissas? :DDDDD Että täydelliset ihmiset ei jätä koskaan pytyn kantta auki? Kuule kuninkaat ja kuningattaretkin käy paskalla! Shokkiuutinen. Kulissit kaatuu!
Välillä sitä miettii, että ootteko te ihmiset oikeesti noin saatanan tyhmiä? Huoh.. monen kuukauden av-palsta tauon jälkeen saa tulla vähintään samanmoinen, ennenkuin tänne itseni klikkaan.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:26"]
[/quote]
Herranjumala! Ootko ihan tosissas? :DDDDD Että täydelliset ihmiset ei jätä koskaan pytyn kantta auki? Kuule kuninkaat ja kuningattaretkin käy paskalla! Shokkiuutinen. Kulissit kaatuu!
[/quote]
Sarkasmi ei taida olla sinulle kovin tuttu huumorin muoto?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:26"]
[/quote]
[/quote]
Koskaan kuullut sarkasmista (aika varma, että siitä on tässä kyse, en ole alkuperäinen kirjoittaja)
Mä vain jäin tuijottaan, että miksi ne vie sen vauvan jo nyt kauppaan.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:36"]
[/quote]
[/quote]
Sarkasmi ei taida olla sinulle kovin tuttu huumorin muoto?
[/quote]
Tääl ei voi ikinä olla varma millon joku on tosissaan ja joku ei. :D sarkasmi on vaikea laji ja varsinkin kirjoittaen, jos ei käytä minkäänlaisia hymiöitä tms. Sorge. Mä en nyt tuota juttua tajunnut. :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:38"]
[/quote]
Ja mä jäin tuijottaan miten kuvassa, jossa kolme ihmistä on lähdössä KAUPPAAN, on yli 1000 tykkäystä ja #love <3 <3 jne. Ei sillä, Xentulle pisteet siitä että nauttii näköjään elämän pienistäkin asioista :D onhan se prismassa käyminen ihan ihanaa kai.
[/quote]
Miksi ei?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:43"]
[/quote]
Ja mä jäin tuijottaan miten kuvassa, jossa kolme ihmistä on lähdössä KAUPPAAN, on yli 1000 tykkäystä ja #love <3 <3 jne. Ei sillä, Xentulle pisteet siitä että nauttii näköjään elämän pienistäkin asioista :D onhan se prismassa käyminen ihan ihanaa kai.
[/quote]
Jotkut osaa nauttia pienistä, arkisista asioista. Oikeasti. Ja mikä olisi ihanampaa, kuin ensimmäinen yhteinen kauppareissu oman vastasyntyneen vauvan kanssa?
Kaupassa käyminen on kivaa! Kannattaa opetella nauttimaan pienistä asioista. Elämä koostuu pääasiassa niistä. (vaikka 90 % siel Prismassa hiihtääkin metrinen kyrpä otsassa) mut eihän se meidän vika ole? Tai Xenian?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 23:43"]
[/quote]
[/quote]
Epäilen, että sinulla on depressio tai vastaava. Silloin meinaa, kun itsellä ei ol e hyvä olla, voi tuntua iavan mahdottomalta ajatukselta se, että joku toinen nauttii elämästään. Tsemppiä sulle, toivottavasti saat elämäsi järjestykseen ja positiivisemman mielen itsellesikin!
Joo pönttö näkyy kuvassa hassusti, mutta enemmän ihmettelen tuota tosi outoa ilmettä kuvan naisella.
Minä taas jään tuijottaa et kuka tänä päivänä käyttää kenkälusikkaa? Mä et niitä käyttää vaan vanhat papat ja muorit
Ou mai gaad. Miks just S olis jättänyt, voihan se olla xenttu ite?