Heka käpylän käärmetalo
Harvinaisempaa heka herkkua oli tosiaan vapaana eiliseen asti, kuinkakohan monta hakijaa noihin mahto olla.
Aika priima tontilla erittäin edulliseen hintaan kaksiot / kolmiot, ja vielä just rempattuja.
Toivotaan että menee ns oikeaan tarpeeseen, eikä hyväveliklubille ( tuppaa näissä A+ kohteissa käymään ).
Kommentit (199)
Sekin on suojeltu, joten ei vaaraa.
Vierailija kirjoitti:
Ei aivan avaudu tämä, siis mikä on suojeltu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Käpylinna on suojeltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Käpylinna on suojeltu.
Suunnitteleeko ne Käpylinnaan asuntoja?
Vierailija kirjoitti:
1643 hakemusta. Olikohan asuntoja tarjolla 16 kappaletta? Aikamoista lottoamista.
Miksi ihmeessä nämä laitettiin nettiin hakuun? Hakijoita oli jo ennästään Käpylän alueelle. Miksi ei ensin tarjottu jo niille joilla oli jo hakemus tuolle alueelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1643 hakemusta. Olikohan asuntoja tarjolla 16 kappaletta? Aikamoista lottoamista.
Miksi ihmeessä nämä laitettiin nettiin hakuun? Hakijoita oli jo ennästään Käpylän alueelle. Miksi ei ensin tarjottu jo niille joilla oli jo hakemus tuolle alueelle?
Peruskorjattuja ja uusia kohteita pitää aina erikseen hakea. Minullakin oli hakemus tänne Käpylän alueelle jo aiemmin ja hain vielä tätä kohdetta erikseen ja sain. Mikä on kyllä aivan mahtavaa. Huippupaikka ja itse en ole kuullut mitään meteliä mistään. Ihana asunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskorjattuja ja uusia kohteita pitää aina erikseen hakea. Minullakin oli hakemus tänne Käpylän alueelle jo aiemmin ja hain vielä tätä kohdetta erikseen ja sain. Mikä on kyllä aivan mahtavaa. Huippupaikka ja itse en ole kuullut mitään meteliä mistään. Ihana asunto.
Mutta miksi? Miksi pitää haalia ehdoin tahdoin uusia hakijoita, kun ei entisillekään ole tarjota asuntoa?
Ihana rauhallinen ja hiljainen talo. Hyvät yleiset tilat. Asunto on jo niin koti, kuin olla ja voi. Minulle ainakin täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Saako tuolla polttaa partsilla muka?
Vanhalla vuokrasopimuksella olevat asukkaat saavat polttaa - uudet eivät. Se koskee kaikkia Hekan peruskorjattuja kohteita.
Luulin, että käärmetalo on talo, jossa jonkun lemmikkikärmes on päässyt karkuun ja luikerrellut menemään pitkin rakenteita XDDDDDDDDDDDDD
Kuulemma äänieristys ainakin paskottu rempassa, useita vaihtohakemuksia hekan asunnonvaihto pörssissä. En muuttais vaikka maksettais 😅
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma äänieristys ainakin paskottu rempassa, useita vaihtohakemuksia hekan asunnonvaihto pörssissä. En muuttais vaikka maksettais 😅
Joo tää pitää valitettavasti paikkansa. Seinän läpi kuulee kun naapuri saa tekstiviestinkin. Ehkä yks hirveimmistä kämpistä missä oon ikinä asunut. Asunto periaatteessa ihan kaunis, mutta ilo asumisesta menee, kun tuntuu, että naapurit on sylissä. Ja toisaalta osaa naapureista ei myöskään v*ttuakaan kiinnosta että kaikki kuuluu niin välillä on kyllä yöunet sen mukaiset. Olen etsimässä uutta asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
No nyt aukesi mahdollisuus kaikille tässä ketjussa valittaneille vaihtajille!
Asuin Käärmetalossa 1980 luvulla, 3. kerros, naapurin pieraisukin kuului meille. Muuten ihan siedettävä 2h+ k ja huom! vessa erikseen.
No ei täällä kuulu juuri mitään ääniä naapurista, enkä usko, että mulla on sellaiset naapurit, jotka eivät mukaan koskaan pieraisi. Talo on todella rauhallinen ja siisti. Ei mikään mamukeskittymä, niin kuin nykyään monet Hekan talot tuppaavat olemaan.
Semmoista se on.