Tavoitteeni on löytää rikas mies
Mitä pahaa siinä on? Jos se kelpaa miehellekin, niin onko se oikeasti ongelma? Miksi? http://sixpack6pack.blogspot.fi/
Kommentit (14)
"Kultaa kaivaa tääl nää varattomat akat"
- Cheek
Rikas ei mielellään katsele persaukisia.
Siinä on se vika, että sitten katsot helpommin sellaisia ominaisuuksia läpi sormiesi, joista voi olla myöhemmin haittaa sinulle itsellesi.
Näitähän on valitettavasti Suomikin täynnä. No ei siinä, kyllä ne joku aina ottaa ja elättää.
Onnea etsintään! Kannattaa kyllä muistaa että 99% rikkaiden miesten vaimoista on vähintään lähes yhtä menestyneitä ja koulutettuja kuin he.
Poikkeuksiakin löytyy, itse olen vain peruskoulun käynyt mutta naimisissa miljonäärin kanssa. Eipä tässä elämää millään jahdilla tai ykkösluokassa vietetä, miljardöörit on erikseen ja on varmaan helpompaa voittaa lotossa kuin viedä miljardööri vihille ilman vedenpitävää avioehtoa.
Minkä tasoista miestä etsit? Varakkaat miehet arvostaa yleensä itsevarmuutta ja plussaa on jos olet fiksu, kieliä osaava ja olet matkustellut.
Mulla ois yks, tuu hakee. Päivät ja useat viikonloput saa viettää aika rauhassa, kun ei miestä näy.
AV mummuilla on varmasti paljon kysyntää rikkaiden miesten keskuudessa..
Kannattaa ottaa huomioon, että näillä varakkailla liikemiehillä on paljon työkeikkoja ja -matkoja, joten joutuisit olemaan hyvin paljon yksin. Serkkuni oli naimisissa belgialaisen, rikkaan yrittäjämiehen kanssa, mutta avioliitto meni karille kun sai tietää miehensä puuhailleen työmatkojen aikana muiden naisten kanssa hotellihuoneen puolella. Mutta mitäpä sellaiselta ihmiseltä voi rakkauden suhteen odottaakaan, kun rahalla ajattelee saavansa kaiken tarvitsemansa...
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 21:40"]
Onnea etsintään! Kannattaa kyllä muistaa että 99% rikkaiden miesten vaimoista on vähintään lähes yhtä menestyneitä ja koulutettuja kuin he.
Poikkeuksiakin löytyy, itse olen vain peruskoulun käynyt mutta naimisissa miljonäärin kanssa. Eipä tässä elämää millään jahdilla tai ykkösluokassa vietetä, miljardöörit on erikseen ja on varmaan helpompaa voittaa lotossa kuin viedä miljardööri vihille ilman vedenpitävää avioehtoa.
Minkä tasoista miestä etsit? Varakkaat miehet arvostaa yleensä itsevarmuutta ja plussaa on jos olet fiksu, kieliä osaava ja olet matkustellut.
[/quote]
Mistä miehesi on hankkinut omaisuutensa?
Anna pilua kaikille pyytäville auliisti ja kursailematta, niin kyllä se rikaskin mies ennen pitkää kohdallesi osuu.
Kyllä rikas mies mieluummin ottaa pillua antavan kauniin tytön kuin ruman pihtarin.
Gold-diggers, everywhere