Zedu de Luca - Minä muistan sinut aina
Kommentit (133)
Vastuuton, parhaat päivänsä nähnyt kuivahtanut käppänä, joka leikkii laulajaa autotunen avulla.
Se kahvilassa istuva ruutupaitainen mies - oliko se sedu itse, vai se rakkauden kohde?
Autotunekin särisee kun tulee korkeampi nuotti 🙉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa hypomaniaa tai vaikka ikäkriisiä niin kappale on suht hyvä. Sanoituksta korjaisin hieman ja tuo video. Amatöörinäkin omilla laitteillani tekisin parempaa jälkeä.Olisin melkein pelkästään kuvannyt Zedun liikkumassa pitkin Turkua, dronea ja hidastuksia kävellessä. Tollaset tanssimoovit ja turkulainen perusvääränaamanilmeet veks. Eikä tommosia tansseja ja tuo asustus heijastimineen :D
Ehkä hän ottaa yhteyttä sinuun.
Toivottavasti ottaa sillä pellee mä en kenestäkään halua tehdä.
Joko on Amerikan kiertue varattuna....
Olin vähän pettynyt kun ei tällä kansainvälinen ura urkea😉
Nimi ois kuitenkin eksoottinen
Aikoo vaihtaa nimensä virallisesti Zedu de Lucaksi koska se on kansainvälisempi. Zedu-nimihän on juu tosi kansainvälinen ja helposti ymmärrettävä vaikkapa englanninkielisissä maissa. Mitenhän ne sen lausuu? Ziidjuu? Eipä yllätä että aivonsa ryypännyt ja narkannut Hulkkosen Antti on nimen takana.
Tzeduu
Joo voin vain kuvitella miten jatkoilla kahden promillen hönössä on päädytty uuteen nimeen
Vierailija kirjoitti:
Aikoo vaihtaa nimensä virallisesti Zedu de Lucaksi koska se on kansainvälisempi. Zedu-nimihän on juu tosi kansainvälinen ja helposti ymmärrettävä vaikkapa englanninkielisissä maissa. Mitenhän ne sen lausuu? Ziidjuu? Eipä yllätä että aivonsa ryypännyt ja narkannut Hulkkosen Antti on nimen takana.
Ja onko se de Luca vai di Luca? Molempia on nähty. Varmaan vähän miten milloinkin, ei sillä niin väliä.
Minä muistan sinut aina,
niinku nytkin lauantaina.
Sun purjohuuliasi niin kaipaan
kun väsyn elon turhaan schaibaan.
Mun unissani katsees aina
sun kutusilmin luokseen pyytää
Mut nyt mä vedän hei kupin kuumaa
kun kylmä tuuli sieluun hyytää.
Aikoo kansainvälisille bisnesmarkkinoille > vaihtaa nimensä "kansainväliseksi:" pellenimeksi. Niinhän ne kaikki vakavasti otettavat kansainväliset liikemiehet tekee aina.
Voi Seppo, olisit ostanut bitcoineja pari vuotta sitten edes sadalla tonnilla niin ei tarvitsisi nöyryyttää itseään ihme tempauksilla.
Vierailija kirjoitti:
Ääh, tämähän on Liikenneturvan uusi heijastin-kampanja.
Minä näen sinut aina
Heijastimes kirkkaankeltaisen
Minä näen sinut aina
Heijastavan käsivarsinauhan sen
Näen heijastimes siellä
Kun sä kuljet pimeällä tiellä
Sinun heijastimes näkyy vielä
Vaikka kaukana oot siellä
Minä näen sinut aina
Minä näen sinut aina
Se oli pimeintä aikaa
Jonka marraskuu sai aikaan
Se oli talvi ja räntää
Se oli heikki ilman häntää
Minä näen sinut aina
Heijastimes kirkkaankeltaisen
Minä näen sinut aina
Heijastavan käsivarsinauhan sen
Näen heijastimes siellä
Kun sä kuljet pimeällä tiellä
Sinun heijastimes näkyy vielä
Vaikka kaukana oot siellä
Minä näen sinut aina
Se oli pimeä polku käydä
Se oli heijastimia täynnä
Minä näen sinut aina
Minä näen sinut aina
Sedu näyttää nykyään ihan Reetulta 🤮
Canada Goose takki, hyi saakeli.
Vierailija kirjoitti:
Olipa koskettava ja kaunis kappale. Itku tuli silmäkulmaan. Mutta minä olenkin raskaana, se selittänee asian.
Onko Seppo tulevan lapsesi isä? Voi lapsiparkaa. Ei ihme jos itkettää
Hyvin laulaa tämä komea nuori mies.
t. Irmeli76v
Nuorekkaita nämä suomalaiset miehet, hyvin säilyvät.
Joo, mut hää pittää suuuuret pippaloiset uutukaisena vuonna, eekkä voe ies pollari kuulema estee, nin on SUURherra tämäkkii karvakorva.
Kaikki nauravat hänelle