Zedu de Luca - Minä muistan sinut aina
Kommentit (133)
Tuotako siellä joukkotartutusbileissä sitten kuunneellaan ja hoilataan? Mikä on kohderyhmän keski-ikä?
Tässä samantyyppistä taiteellista tykitystä!
Laulaa ysäritansdimusaa kansainvälisellä nimellä.
Oijoi Zedun parhaat päivät oli silloin
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000007661084.html
Onni Sarmaste. Andy Mc Coy. Hamppua jalostava firma.
Että tällainen tapaus tällä kertaa.
Älkää spämmätkö. Pysykää asiassa. Tämä on Zedun ketju.
Vierailija kirjoitti:
Täysin yhdentekevä aneeminen jollotus. Ei kukaan muista enää ensi viikolla.
Me muistamme. Me kiitämme : D
Tauskin ja Zedun duetto. Taustalla Johanna Tukiainen tanssimassa prinsessamekkoineen...
= maanpäällinen paratiisi
Vierailija kirjoitti:
Tauskin ja Zedun duetto. Taustalla Johanna Tukiainen tanssimassa prinsessamekkoineen...
= maanpäällinen paratiisi
No tuo pitäisi toteuttaa. Tauskilla Johannan vauva sylissä laulaessa. Zedulle ei uskaltaisi antaa.
Perusiskelmä, menee tiettyyn kansanosaan täydestä, eli yli kuusikymppiset sekä musikaaliset hyvinpukeutuvat. Minulle ei onnistu, lempikanavani on hitmix, jossa ei tällaista soiteta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tuohon tyyppiin on mennyt?
Ilmeisesti väärä lääkitys! Käytös ja uho muuttunut agressiiviseksi, ja asiat joista uhoaa aivan järjettömiä: "Zeduliinin paluu stadiin bileet" Pellehän se on aina ollut ja en tiennyt voi mennä pahemmaksi, mut nyt sekin on nähty. Ehkä miljoonan velat laittaa ihmisen tekemään mitä vaan?
Hienosti autotune ujeltaa. Miten mahtaa keikoilla? Taustanauha vai laulaako naturell?
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin käsittämättömän typerä artistinimi? Taustalla häärää Tauski eli Tauno Peltonen. Kyllähän näistä ikämiehistä saisi Matti & Teppo - duon korvaamaan Tauno & Seppo - duon.
3. Levyn jälkeen: Taunolta ja Sepolta uusi levy! ”Rakkauden jälkeen”. Feat. Jetro & Ressu.
Sepon lähipiirin pitäisi järjestää hellävarainen interventio ennen kuin keulii liikaa
Ai pitäisi pysyä ruodussaan vai? Toivoisin että kaikki uskaltaisivat rohkeasti tehdä sitä mitä haluavat. Tuulta päin Zedu! Olisinpa itse yhtä rohkea.
Tauskilta nyt voi odottaa mitä tahansa.