Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen on haluttava miesten mielestä?

Vierailija
16.04.2014 |

Miten saada itsestään haluttava ja seksikäs?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt

Vierailija
2/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole aito. Salaamisen ja epäaitouden aistii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 20:17"]Voin miehenä kertoa. Haluttavalla naisella on baarissa isot tissit, joita kaikki kaverit kadehtii. Kotona taas sillä on keskikokoset tissit, ja seksiä harrastettaessa tissit on pienet mutta muodokkaat. Baarissa tämä nainen on todella räväkkä mimmi, muuten ulkona ollessa sosiaalinen ja persoonallinen, mutta kotona taas suloinen, hellä ja ymmärtäväinen. Hän on arvostettu, älykäs ja taitava työpaikallaan, mutta kotona sen verran kömpelö ja höpsö että tarvitsee miehen apua ja neuvoja.

[/quote]

:Dd näin

Vierailija
4/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeita vastauksia on varmasti yhtä paljon kuin miehiäkin.

Itse suosin paksua tukkaa (harvinainen suomalaisilla naisilla ja siksi haluttava) ja "lasten-teko lantioita". Läskillä ei ole väliä, vaan sillä, missä sitä kantaa. Selluliittia ei saisi olla, eikä lävistyksiä, tatuointeja. Raskausarvet, pisamat sun muut kertovat vain eletystä elämästä eikä ne haittaa niin paljoa kuin naiset yleensä luulee. Mikään stressikimppu ei saisi olla, eikä mikään hipsukka. Rohkea. Siitä kertoo vaikka hyvä ryhti ja se, että tietää mitä haluaa.

Geenit ovat ne mitä ne ovat, joten ainoa tapa jolla saa itsensä "suosituksi" miesten seurassa on yksinkertaisesti käymässä ns. tyrkyllä. Mitä enemmän miehiä tunnet, sitä suuremmalla todennäköisyydellä joku heistä jopa perääsi kuolaakin.

Vikkinä kannattaa etsiä itsestään kahta asiaa, parasta ruumiillista piirettä ja parasta henkistä piirrettä ja tuomalla näitä esiin. Kyllä ne miehet sitten tietävät ketä hakevat.

Vierailija
5/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 20:02"]No mulla on riittänyt ihan liikaa vientiä siitä asti kun täytin 16v!

Aina kun olen sinkku, saan niin paljon treffi- yms. Pyyntöjä etten ehdi tarttua kaikkiin :(

Varattunakin saan tosi paljon huomiota ja kaikenmaailman (seksi- mutta vielä enempi näitä tositarkoituksella-) ehdotuksia.

Minua on mm. tultu iskemään Ikeassa :D Baarissa en uskalla käydä kun miehiä kirjaimellisesti tulee roikkumaan minuun.

Olen ulospäin ymmärtääkseni positiivinen, hymyilen paljon ja nauran kamalasti. Viihdyn kuitenkin parhaiten kotona, olen hiukan erakko. Mulla on pitkä tukka jota ei ole värjätty eikä prkl värjätäkään ikinä. Meikkaan hyvin vähän. Ei kiinnosta kauneushoidot yms. Vihaan käydä kampaajalla.

Olen 170cm pitkä ja mulla on silmälasit, olen nk. Tavallinen, jotenkin naapurintyttö kai?

Muutama tatuointi löytyy. Tyyli hiukan rokahtava, kuuntelen klassisesta heavyyn ja nautin musasta.

En koskaan pukeudu mihinkään tiukkaan tai sexyyn, olen melko kurvikas joten tykkään väljistä, sporttisista vaatteista. En koskaan laittaisi korkkareita, tennarit on pop. Olen ehkä vähän rentuhtava. Vihaan hajusteita, hyi. Rakastan kaikkea liikuntaa, silti on isot tissit ja pylly, vyötärö on kyllä kapea. Olen aika pitkä, monet miehet ovat pituisiani.

Seuraan intohimoisesti politiikkaa yms, mulla on mielipiteitä. Olen jopa aika jyrkkäkin, en missään nimessä mukautuva luonne vaan aikamoinen jyrä.

Syön kaikkea, varsinkin pihvejä. Tykkään eläimistä vain lautasellani.

Olen hyvin tarkka ja siisti kodissani, meillä vallitsee kuri ja järjestys (olen kahden ihanan pojan äiti, jostain syystä ketään miestä tämä ei ole koskaan haitannut?). Armeijan kersantti tulee musta kuulemma mieleen kun käsken poikia. Osaan vaihtaa renkaat, en ole uusavuton.

Ikää mulla on 30v. ammattini on aika miehinen ja lähinnä teen kausiluontoisesti töitä (siis silloin kun joku tarjoaa tarpeeksi rahaa ja kiintoisan projektin). Evvvk mkään uraohjuselämä, työttömänäkin on kiva olla mut vaikeaa kun aina joku yrittää töitä tarjota. Velkaa ei ole ollenkaan, tuun vähällä toimeen, elätän itseni.

Oon sillai perinteinen että mies saa avata oven ja maksaa illallisen. Tykkään myös siivota ja leipoa. En halua koskaan naimisiin ja ihan sama tuleeko lapsia enää.

Kysyttävää? :)

N30

[/quote]

Tämän vastakohta voisi olla aika täydellinen.

M27

Vierailija
6/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M27: siis haluaa naimisiin, on vegaani ja maksaa oman illallisensa ja vielä sunkin? :D

Vierailija
7/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten silmissä nainen syntyy arvokkaana ja menettää arvoaan väärien tekojen kautta. Mies syntyy arvottomana ja tulee miehemmäksi tekojen kautta. Naisen pitää vain näyttää perusnätiltä ja olla yes-naisena ja mies kuin mies rakastuu. Sille ei voi mitään niin mies kuin nainenkaan. Kaikki miehet pitävät suurinpiirtein samanlaisista naisista, koska kauneus on universaalista. Kukaan ei halua hullua eikä lutkaa, paitsi jotkut fetissipervot. Pieniä mieltymyksiä voi olla suuntaan tai toiseen; jos esim.joku kaunis nainen muistuttaa liikaa omaa siskoa, miehelle voi tulla vierastusreaktio.

-Mies 29v-

Vierailija
8/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut että mitä vähempi mua miehet kiinnostaa, sitä enempi niitä roikkuu perässä.

Kun taas sitten monet epätoivoisesti miestä haluavat karkottavat miehen just sillä epätoivoisella haluamisellaan.

Keskittyy vaan rauhassa siihen omaan juttuun, se näkyy ulospäinkin kun on onnellinen ja tyytyväinen.

Vierailija
9/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen, jonka ei tarvitse kysyä sitä täältä

Vierailija
10/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei kysele keskustelupalstoilla miesten mielipiteitä ja yritä muuttaa itseään niiden mukaiseksi.

Vierailija
11/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän mäkin haluaisin tietää

Vierailija
12/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen, hymyilevä, sporttinen, pitkätukkainen :)

Vierailija
13/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman ruma ja lihava. Mitä enemmän ihraa, sen parempi. Tupakointi ja viinankäyttö myös ehdoton plussa!

Vierailija
14/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 19:38"]Miten saada itsestään haluttava ja seksikäs?

[/quote]

Mukava ja luotettava nainen, kenen seurassa viihtyy. Saa olla muodokas tai sitten lauta, kunhan synkkaa hyvin yhteen. Ja ei saa sairastaa mm mielenterveyssairauksia. Monet niinsanotusti kauniit ja täydelliset naiset ovat sisältä pelkkää tyhjää, joten sen takia liian kauniit ja hyvännäköiset naiset eivät kelpaa.

Vierailija
15/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kaiken päinvastoin kuin minä. Voun tulla varoittavaksi esimerkiksi.

Vierailija
16/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen, joka ei tarvitse muiden vakuutteluja ymmärtääkseen olevansa arvokas.

Vierailija
17/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotissinen. Saa olla vaikka minkälainen kana/kotka, mutta jos on isot tissit, kelpaa.

Vierailija
18/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 19:43"]Huumorintajuinen, hymyilevä, sporttinen, pitkätukkainen :)

[/quote]

Miksikohän tämäkin sai joltain alapeukun? Alapeukuttaja taitaa olla itse kananperseinen sohvaperuna viivahuulilla.

Vierailija
19/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 19:43"]Huumorintajuinen, hymyilevä, sporttinen, pitkätukkainen :)

[/quote]

Miksikohän tämäkin sai joltain alapeukun? Alapeukuttaja taitaa olla itse kananperseinen sohvaperuna viivahuulilla.

Vierailija
20/31 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttava nainen on kiltti, ystävällinen ja siveä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan