Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio enää juhlia syntymäpäiviäni!

Vierailija
16.04.2014 |

Ihan oikeasti riitti. Ketään ei vaan tunnu kiinnostavan, viime vuonna ajattelin olla tavallista aktiivisempi ja kutsuin monen monta "ystävää" syntymäpäiväjuhliini.

Olin onnesta soikeana, suunnittelin juttuja ja pukeuduin kauniisti.

Kahdestakymmenestä kutsutusta kaksi, saapui paikalle. Toinen oli paras ystäväni, toinen oli hyvin vaivautunut ja häipyi paikalta n. 20 minuutin päästä.

Masennuin ja join persekännit. Surkeimmat synttärit koskaan. :(

Tänä vuonna en aio enää vaivautua, eipä siinä, ei ketään tunnu edes kiinnostavan. Sain jo kutsun puolituttavan synttäribileisiin samana päivänä kuin minun synttärini olisivat, olen niin katkera ämmä että suoraan sanoen vituttaa edes osallistua kalliiseen kimppalahjaan.

Olen hiljainen, ylikiltti, rauhallinen ja kaikkien mielestä " ihana ihminen". Paskanmarjat. :( Kukaan ei edes muistanut, että valmistuin hiljattain.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minullepa ilmoitettiin oikein etukäteen ettei kiinnosta tänäkään vuonna. Faceviestillä: " Moihei sulla on näköjään synttärit ens kuussa, onnee hei ihanaa, mä en kyllä pääse kun on tyttöjen iltaa sovittuna."

Mitään juhlapäivää en ollut missään ilmoittanut. :D

Vierailija
2/12 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tylsien ihmisten juhliin kukaan tule

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa itsensä korostamista järjestää omat synttärit aikuisena. Ehkä jotenkin ymmärtää esim. 50v juhlat, mutta joku satunnainen 28v niin en ymmärrä...toki jokainen tyylillään.

Vierailija
4/12 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Myöhästyneet synttärionnittelut ja onnittelut myös valmistumisen johdosta!

Vierailija
5/12 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 19:40"]

Mulle on käynyt ihan samoin. Kutsuin monta ja vain yksi tuli paikalle.

Kaikilla on vain kiireitä, eikä pienten lasten äidit jaksa enää samalla tavalla.

Itse olen jo yli 30 ja päätin etten juhli enää vanhenemista. Ehkä sit joskus 50-vuotis päivää, ehkä.

[/quote]

Eiköhän noi synttärijuhlat ole ihan alle 15 v. juttuja. Ja seur. kerran ehkä pyöreitä voi juhlia joskus 50 v. / 60 v.

Vierailija
6/12 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyy

Vierailija
7/12 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se määrä, vaan laatu. Minullakaan ei ole monia kavereita, mutta mieluummin juhlin synttäreitä vaikka yhden tosi hyvän ystävän kanssa kuin monen vähemmän läheisen ihmisen kanssa.

Vierailija
8/12 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt ihan samoin. Kutsuin monta ja vain yksi tuli paikalle.

Kaikilla on vain kiireitä, eikä pienten lasten äidit jaksa enää samalla tavalla.

Itse olen jo yli 30 ja päätin etten juhli enää vanhenemista. Ehkä sit joskus 50-vuotis päivää, ehkä.

Vierailija
9/12 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas kurja juttu, varmasti harmitti! Olet varmasti mukava ihminen, muiden häpeä etteivät saapuneet paikalle tai muistaneet valmistumistasi. Ihmiset osaa olla välillä niin omissa kuplissaan eläviä, etteivät tajua avata silmiään jotta huomaisivat, mitä ympärillä tapahtuu tai tulisivat kasvokkain tapaamaan. Tylsää. Ihanaa että sinulla on paras ystävä, toivottavasti löydät elämääsi lisää mukavia ystäviä, mikäli lisää ystäviä kaipailet. :)

Vierailija
10/12 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt synttäreitä sen jälkeen kun täytin 7. Nyt olen 25. 

en edes muista millaista synttäreiden juhliminen on.

Vierailija
11/12 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi viettää synttäreitä, kuolema taas vuotta lähempänä.

Vierailija
12/12 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä taas kukaan minuakaan kutsunut mihinkään vaikka lähtisin jos vaan joku kutsuisi. Mutta ei sitten väkisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä