Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lopettanut täysin koronaan liittyvien uutisten lukemisen

Vierailija
04.12.2020 |

Ei voisi vähempää kiinnostaa lukea kun media ja poliitikot uhkailee ja pelottelee kansalaisia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lukenut viime aikoina vain tartuntaluvut. Joitakin tiedotustilaisuuksia olen katsonut telkkarista, mutta niissä on jokaisessa nyt ihan samat jutut kuin edelliselläkin kerralla. Ja toimittajat esittävät samat kysymykset kuin edelliselläkin kerralla. Mitään uutta informaatiota niissä ei ole. 

Vierailija
2/5 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖐

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta samalla ip-lehtien lukeminen kokonaan, niin elämänlaatu paranee kertaheitolla :-)

Vierailija
4/5 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös lopettanut jo ajat sitten, en ymmärrä miten joka ikiselle päivälle voi saada useita uutisia samasta aiheesta. Onneksi amppareista saa piilotettua kaikki koronavirus -tägin omaavat uutiset. Televisiossa a-studio on nykyisin pelkkä koronastudio, hesarista kymmenen ensimmäistä aukeamaa pyhitetty koronaan. Eikö lehtien väliin voisi laittaa erillisen liitteen, jossa kaikki koronaan liittyvät "uutiset". Ja käytän tarvittaessa maskia, eli ei sillä että sulkisin silmäni kokonaan asialta.

Vierailija
5/5 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta samalla ip-lehtien lukeminen kokonaan, niin elämänlaatu paranee kertaheitolla :-)

Minä tein tuon keväällä ja on kyllä paljon parempi olla. Toimi myös USA:n vaalien aikaan, kun en lukenut mitään siihen liittyvää kuin asiallisista medioista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme