Nyt selvitin miksi asunnossa haisee pistävä voimakas virtsan haju!!!! eeeppistä!
aluksi luulin, että se oon minä tai oma pissani ja alkoholin pissassa ja vessassa, rupesin pesee vessaaa joka päivä ja kerran tajusin että piponi haisee ihan kauheelle pissalle. luulin että ratkaisu on se, nyt sitten tajusin että jostain keittiöstä se pistävä haju tulee, ja haistoin että sehän tulkee lattiasta. pesin sitä ja silti haju oli pistävä. sittten tajusin lopulta tänään että se rätti jolla oon pyyhkinyt pöytiä ja lattiaaa keittiössä haisee kauheelle, ikäänkuin "kissan pissalle".
Luulinn, että jossain voisi olla ehkä vesivuoto. Sitten tajusin, että oon pyyhkinyt rätillä maahan kaatunutta aronia-inkiväärimehuani ja siitä se haju on tullut, lattialta noista läiskistä.
Miewtin,,e ttä miksi aronia-mehuni on noin pistävän hajuista kuivuneena kun ei se haise muuten pahalle. ja sitten muistin, että useinhan mulla on ripuli sitä juotuani. ensin mietin, että onko se säilöntäaine sitten siinä mukana.
sitten hokasin! ei hitto mähän poimin puistoista ja tien viereltä noita marjoja ja niissä on käynyt kusella varmaan satoja kertaa koirat vaikka vältinkin, etten nouki kovin alhaalta pensaasta. ja myinkin noita marjoja monta sankoo ja osan mehustin.
niihin marjoihin on ERITTYNYT PALJON KOIRAN PISSAA PENSAIDEN KAUTTA JA SIITÄ TUO TUOKSU.
OMPAHAN OLLUT KOVAT ANTIDOKsidantit sitten ruumiissa, varmaan ei koronakaan viihdy ruumiissani, kun ruumiin läpi on mennyt litroja aronia-pissa-mehua.
mutta en haluaisi kaataa m,ehuja roskiin enkä pakastettuja marjojakaan, on niissä sentään paljon hivenaineita ja antidoksidantteja ja rautaa ja c vitamiinia!
Kommentit (11)
Kannattais joskus pestä niitä lattiarättejä tai vaihtaa uuteen, eikä käyttää samaa likaista rättiä kuukaudesta toiseen.
Onpahan, haistappa ap pazka se kirjoitetaan onpahan.
Typerä ja huonosti kirjoitettu satu, en jaksa lukea.
🖕🏻
Vierailija kirjoitti:
🖕🏻
miksi homot pitävät kaikkea satuina?
olet keksinyt uuden koronalääkkeen! aronia-inkivääri-koiranpissa mehu!
"hauskinta tossa on se, että Jumala käski juoda tuota, ja ihme! akne ja masennus hävisivät
Kysy joltain ulkopuoliselta tuosta hajusta. Kuulostaa vähän erikoiselta tuo päättely- ja tutkimusketjusi..
Wear the mask kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🖕🏻miksi homot pitävät kaikkea satuina?
Ai jaa, hyvä huomio, homoilla, minun lisäkseni, on enemmän järkeä kuin sinulla ap. Oliko homo ilkeintä mitä keksit, typerys? 😂
Olet kirjoitustaidoton ääliö, täydellinen rassukka. 🖕
on siinä sekin yhden prosentin mahdollisuus, että olet pyyhkinyt likaisella rätillä kaljaa lattialta, pöydiltä ja pessyt lattiaa samalla rätillä, vanha kalja haisee ihan kissanpissalle, ja se haju on levinnyt vaan rätistä joka paikkaan asuntoa!
Koiran virtsasta 95 prosenttia on vettä ja 2,5 prosenttia virtsa-ainetta eli ureaa. Loput 2,5 prosenttia virtsasta on erilaisia mineraaleja kuten magnesiumia ja kalsiumia. Virtsa sisältää myös virtsahappoa, hippuurihappoa, typpeä, urobiliiniä sekä fosfori- ja rikkihappoa.
Virtsa ei ole myrkyllistä, kuten usein uskotaan, mutta nautittuna se saattaa suurina annoksina olla haitallista.