Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäläiset nolaavat itsensä inttämällä valeita

Vierailija
16.04.2014 |

Mistään faktoista piittaamatta jaksavat suoltaa valetta ja puhuvat sitä suu vaahdossa. Tietynlainen kollektiivinen psykoosi on perusomainaisuus. Harmi, kun tiedossa on että niillä on paljon vahvuuksiakin. Historian faktoista välittäminen ei vaan kuulu niihin...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sitäkin, että kannattaisikohan näinä aikoina miettiä, millaista tekstiä kyseisestä kansasta nettiin suoltaa.. ettei joku saa siitäkin sitten "syytä" lähteä pelastusmatkalle tänne päin. 

Vierailija
2/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssäviha se siellä taas huhuilee. Kannattaisi nähdä Venäjä suurena mahdollisuutena ja kömpiä pois sieltä 70 vuotta vanhasta juoksuhaudasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä media suoltaa täysin häpeilemätöntä propagandaa ja vapaata tiedonvälitystä ei ole. Myöskään harvemmin osataan mitään muuta kieltä kuin venäjää. Näistä syistä johtuen luulen että iso osa venäläisistä uskoo jopa ihan vilpittömästi näihin valheisiin. Ovat siis aivopestyjä uhreja myöskin, mikä ei tosin tee tilanteesta yhtään vähemmän vaarallista, pikemminkin päinvastoin. 

Vierailija
4/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko lännen absoluuttiseen hyvyyteen on vankkumaton vaikka amerikkalaiset murhaavat ja valehtelevat joukkotuhoaseista. AP ei itse huomaa olevansa amerikkalaisten manipuloima venäläisvastainen fasisti.

Vierailija
5/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 18:42"]

Usko lännen absoluuttiseen hyvyyteen on vankkumaton vaikka amerikkalaiset murhaavat ja valehtelevat joukkotuhoaseista. AP ei itse huomaa olevansa amerikkalaisten manipuloima venäläisvastainen fasisti.

[/quote]

Tuossako ne ainoat vaihtoehdot muka ovat? Molempi pahempi.

Vierailija
6/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäynti Venäjällä usein riittää monelle.  Ei useinkaan järjen hiventä eikä loogisuutta toteutuksissa ja toiminnoissa. Olen käynyt satakunta kertaa Venäjällä, en kylläkään tankkaamassa. Kärsivällinen ja kohtelias suhtautuminen tulee muistaa. Täytyy osata suodattaa asioita. Perusvenäläinen on mukava ja avoin ihminen. Oikean tiedon välitys on kulmakivi asenneilmaston muokkaamisessa.

Vierailija
7/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 18:35"]

Olen miettinyt sitäkin, että kannattaisikohan näinä aikoina miettiä, millaista tekstiä kyseisestä kansasta nettiin suoltaa.. ettei joku saa siitäkin sitten "syytä" lähteä pelastusmatkalle tänne päin. 

[/quote]Kyllä meidän on nyt syytä luopua sananvapaudestamme suuren naapurimme Venäjän vuoksi. Suomettumisen aika takaisin!

Vierailija
8/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te venäjämieliset syyttelette kaikkia fasisteiksi?

Vierailija
9/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 19:10"]

Miksi te venäjämieliset syyttelette kaikkia fasisteiksi?

[/quote]koska maailmassa on vain kahdenlaisia ihmisiä: venäläisiä ja venäläisiä vihaavia fasisteja.

Vierailija
10/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 18:42"]

[/quote]

Totuus on näin. Usa rahoittanut jo aikaisemmin ties mitä (esim Al qaidaa), mutta Vapauden valtion maineen saaneena kaikki on helppo peittää. Ja tämä on fakta, suosittelen perehtymään asiaan tarkemmin.

Vierailija
11/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryssät on syntymäkelmejä!

Vierailija
12/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläissyntyinen lapsi nimeltään Oleg saa jälki-istuntoa koulussa koska lyö toista oppilasta joka on suomalainen. Johan Bäcman ottaa asian esille ja väittää että suomessa syrjitään venäläissyntyisiä lapsia. Sitten tulee tankit rajan yli ja pelastavat venäjän kansalaiset ilkeiden suomalaisten kynsistä.

Vierailija
13/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että nyt on taas alettu muistaa, kuka on kuka vaikka voissa paistais.
T. Evakon tytär.

Vierailija
14/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 18:35"]

[/quote]

No, onneksi on tämä av, johon ainakin luulen voivani kirjoittaa anonyyminä. Jos kuitenkin käy huonosti, yritän sitten lähettää teille viestiä sieltä jostain Kolymasta tai Vorkutasta päin jos onnistun saamaan paperia käsiini...

Vierailija
15/15 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein surkeinta on se, että olen vankasti sitä mieltä että on olemassa viljalti tutustumisen arvoisia venäläisiä ihmisiä. Kollektiivinen ryssäviha ei auta meitä ketään. On kovin surkeaa että tällaisia Bäckman-pellejä päästetään huseeraamaan.

Millä muuten rahoittavat sosiaaliturvansa / 13% tasaverolla? Onko siellä sellaista nykyään?

ap