Olen valkoinen heteromies - ja ylpeä siitä
Olen valkoihoinen, lihaasyövä, heteroseksuaalinen keskituloinen MIES ja siitä olen onnellinen! Useita vuosia on yritetty syyllistää milloin räzizmistä, ilmastonmuutoksesta, köyhien syrjimisestä, muunsukupuolisten syrjimisestä sun muusta. Siksi nautin suunnattomasti että tämä huulipunatyttöhallitus on tulossa tiensä päähän ja siirrymme normaaliin aikaan eli Perussuomalaiseen Suomeen. Suomi otetaan takaisin!
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on juuri valkoisten heteromiesten ominaisuus, te luulette, että valkoisuus ja heterous ovat ylpeyden aiheita, ja kaikki luonnetta ja selkärankaa osoittavat teot jäävät puuttumaan.
Valkoiset heterot sekä osin kaukoidän rotujen edustajat, heillä on ollut älyä ja kykyä rakentaa maailman kehittyneimmät ja menestyvimmät yhteiskunnat.
Missään ei-valkoisessa kulttuurissa homoutta ei pidetä luonnollisena, vaan lähinnä sairautena johon Tel0itus tai eheyttävä raisskaus (Afrikka) on sopiva hoito, esim. Lähi-idässä lähtee henki shariavaltioissa, talebanin alueella jne.Väittäisin, että valehtelet, mutta todennäköisesti kyse on ainoastaan siitä, että olet tietämätön.
Luettele ei-länsimaisia valtioita joissa sukupuolivähemmistöjen oikeudet ovat edes Suomen tasoisesti turvattuja, ihminen voi päästä yhteiskunnan huipulle kuten Suomessa Haavisto, ihminen on turvassa muutenkin kuin maksamalla lahjuksia tai kuulumalla yläluokkaan. Tuossa yksi tarina Iranista, ihan helvettiä, saa kuitenkin pitää henkensä kun ei, seurustele avoimesti saman sukupuolen kanssa. Kannattaa tutustua myös esim. Lesbojen kohtaloihin mustassa Afrikassa.
Taas tätä väsynyttä pas.kaa samalta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on juuri valkoisten heteromiesten ominaisuus, te luulette, että valkoisuus ja heterous ovat ylpeyden aiheita, ja kaikki luonnetta ja selkärankaa osoittavat teot jäävät puuttumaan.
Valkoiset heterot sekä osin kaukoidän rotujen edustajat, heillä on ollut älyä ja kykyä rakentaa maailman kehittyneimmät ja menestyvimmät yhteiskunnat.
Missään ei-valkoisessa kulttuurissa homoutta ei pidetä luonnollisena, vaan lähinnä sairautena johon Tel0itus tai eheyttävä raisskaus (Afrikka) on sopiva hoito, esim. Lähi-idässä lähtee henki shariavaltioissa, talebanin alueella jne.Väittäisin, että valehtelet, mutta todennäköisesti kyse on ainoastaan siitä, että olet tietämätön.
Luettele ei-länsimaisia valtioita joissa sukupuolivähemmistöjen oikeudet ovat edes Suomen tasoisesti turvattuja, ihminen voi päästä yhteiskunnan huipulle kuten Suomessa Haavisto, ihminen on turvassa muutenkin kuin maksamalla lahjuksia tai kuulumalla yläluokkaan. Tuossa yksi tarina Iranista, ihan helvettiä, saa kuitenkin pitää henkensä kun ei, seurustele avoimesti saman sukupuolen kanssa. Kannattaa tutustua myös esim. Lesbojen kohtaloihin mustassa Afrikassa.
Vaihdoit puheenaihetta.
Juuri näin!
ÄmmätJaMustatHaistakoonPitkänVitun!!!
Olen ne*kerihin*ti ja häpeän sitä. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoit puheenaihetta.
Valtioissa, jonka ovat rakentaneet valkoiset, myös vähemmistöillä on lainsäädännön turva.
On 100% selvää, ettei suomalainen transseksuaali vaihtaisi paikkaansa tuon videon iranilaisen kanssa. Valkoisen heteromiehen ansiosta myös suomalaisilla naisilla on huomattavasti enemmän henkilökohtaista vapautta kuin ei-valkoisissa kulttuureissa naisilla yleensä on. Himalajalla on naisten johtama "yhteiskunta", muualla tuollakin alueella, nainen on miehelle alisteinen. Yksittäisissä perheissä voi olla eroa, on katsottava suurempaa kuvaa.
Mikä ihmeen huulipunatyttöhallitus? Aiemmin ei ole ollut kuin pippelikullikikkelipoikahallituksia eikä sellaisia halua kukaan takaisin. Tunnettu tosiasia on että pojat yhdessä ovat monta tyhmää päätä yhdessä. Tytöt tuovat sinne järjen äänen.
Miksi kymmenisen senttiä löysää lihaa on miehille se tärkein elin? Seuranaan kaksi yliherkkää löysää rypälettä.
Tytöt tuovat sinne järjen äänen.
Eikä maksa kuin 6 000 000 000e uunin pesään lapattuna. 😄
Olen mies, olen musta, olen homo, olen Jani Toivola.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, olen musta, olen homo, olen Jani Toivola.
Hame päälle! 👗
Vierailija kirjoitti:
Koet olevasi parempi, kuin muut? Parempi ihminen, kuin ne, jotka ovat ihoväriltään muita, kuin valkoisia, seksuaalisuudelta muita, kuin heteroseksuaaleja, pienituloisia?
Mikä on huonompi ihminen?
Jaa, mun mies on valkoihoinen, lihaa syövä, suurituloinen heteromies ja häntä ei kyllä kukaan ole ikinä syyttänyt minkään ihmisryhmän syrjimisestä, kun ei sitä tee. Ja äänesti viime vaaleissa vihreitä. On ollut hyvin iloinen siitä, että nuoret naiset johtavat tätä maata, on kuulemma vanhojen äijien tulokset jo niin nähty. Ja on vielä ollut Sipilän bisneskumppani monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mun mies on valkoihoinen, lihaa syövä, suurituloinen heteromies ja häntä ei kyllä kukaan ole ikinä syyttänyt minkään ihmisryhmän syrjimisestä, kun ei sitä tee. Ja äänesti viime vaaleissa vihreitä. On ollut hyvin iloinen siitä, että nuoret naiset johtavat tätä maata, on kuulemma vanhojen äijien tulokset jo niin nähty. Ja on vielä ollut Sipilän bisneskumppani monta vuotta.
Olen ihan samanlainen mies paitsi etten ole tehnyt bisnestä tuon Sipilän kanssa. Nykyinen hallitus on parasta A-luokkaa näin kriisiaikana.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi traumatisoitunut Sipilän seurasta että sikäli ymmärrän, terveempi tapa olisi ollut kuitenkin siirtyä Persujen linjoille. Siellä on fiksuja naisia, kuten Riikka ja Laura vaikuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoit puheenaihetta.
Valtioissa, jonka ovat rakentaneet valkoiset, myös vähemmistöillä on lainsäädännön turva.
On 100% selvää, ettei suomalainen transseksuaali vaihtaisi paikkaansa tuon videon iranilaisen kanssa. Valkoisen heteromiehen ansiosta myös suomalaisilla naisilla on huomattavasti enemmän henkilökohtaista vapautta kuin ei-valkoisissa kulttuureissa naisilla yleensä on. Himalajalla on naisten johtama "yhteiskunta", muualla tuollakin alueella, nainen on miehelle alisteinen. Yksittäisissä perheissä voi olla eroa, on katsottava suurempaa kuvaa.
Suurin osa esim. arabivaltioista on valkoisten rakentamia. Siitä huolimatta vaihdoit puheenaihetta. Ensin puhuit kulttuureista, sitten valtioista. Ymmärrätkö, että ne ovat täysin eri asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tietämättömyys (sekä pelko) kuvastavat pertti peruspersua aivan täydellisesti. Aikamoista pelkurisakkia, kuten ne Odinin ylipainoiset vaappuvat ankatkin.
Sinäkin varmaan suuresti ihmettelet miksi muut kutsuvat sinua rasistiksi?