Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen valkoinen heteromies - ja ylpeä siitä

Vierailija
04.12.2020 |

Olen valkoihoinen, lihaasyövä, heteroseksuaalinen keskituloinen MIES ja siitä olen onnellinen! Useita vuosia on yritetty syyllistää milloin räzizmistä, ilmastonmuutoksesta, köyhien syrjimisestä, muunsukupuolisten syrjimisestä sun muusta. Siksi nautin suunnattomasti että tämä huulipunatyttöhallitus on tulossa tiensä päähän ja siirrymme normaaliin aikaan eli Perussuomalaiseen Suomeen. Suomi otetaan takaisin!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusreppana on lutunen kun luulee olevansa isopoika.

Vierailija
2/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän tulit kertomaan Vauva-palstalle! Kiva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on potentiaalisia kuulijoita

Vierailija
4/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride-liike on sinunkin asiallasi! Hyvä, ole ylpeä siitä mitä olet! Liian moni valkoinen heteromies häpeää, sen on loputtava nyt. Astu ylös tasavertaiseksi vähemmistöjen kanssa. He hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet. Niin kaikkien tulisi!

Vierailija
5/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan ylpeä. Niin minäkin, muttei minun tarvitse sitä täällä kuuluttaa. Eikä missään kulkueessa. Ai mutta hups, justhan kuulutin. No meen vetään ranteet auki.

Vierailija
6/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs lempinimellä aiot tulevaa perussuomalais-, miesenemmistöistä hallitusta kutsua? Kyr*ähallitus?

Vierailija
7/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi on kuin pizzaleikkuri: all edge, no point!

Vierailija
8/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläs lempinimellä aiot tulevaa perussuomalais-, miesenemmistöistä hallitusta kutsua? Kyr*ähallitus?

Möhömahahallitus, setämieshallitus... eiköhän näitä keksitä kun tekin ootte olleet niin ihanan luovia.

Vierailija
9/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PersVaKo hallitus jos vasemmistoa edes takiaisena mukana. PersRaKo hallitus, jos raamatulliset kritistyt mukana. PersKokkare jos vaan persut ja kok.

Vierailija
10/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on juuri valkoisten heteromiesten ominaisuus, te luulette, että valkoisuus ja heterous ovat ylpeyden aiheita, ja kaikki luonnetta ja selkärankaa osoittavat teot jäävät puuttumaan. 

Vierailija
11/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koet olevasi parempi, kuin muut? Parempi ihminen, kuin ne, jotka ovat ihoväriltään muita, kuin valkoisia, seksuaalisuudelta muita, kuin heteroseksuaaleja, pienituloisia?

Vierailija
12/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähäisellä ihon melaniinituotannolla varustettu mies ja olen ylpeä siitä, että olen sieluna saavuttanut ihmistietoisuuden.

Vierailija
13/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska se aiheuttaa aina MAMMOISSA näin suurta peppukipua :D

Aina sokeana raivosta hyökätään kimppuun. Aina. Joka kerta.

Vierailija
14/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Minäkin olen valkoinen lihaa syövä heteromies jolla muslimimaasta kotoisin oleva kasvissyöjäatestivaimo ja myös paljon ystäviä ympäri maailman uskonnolliseen taustaan tai seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta. Mitä sitten?

Vierailija
15/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä. Eikös se ole tärkeää, että on itsestään ylpeä. Ja tämä koskee kaikkia ihmisiä.

Vierailija
16/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan itsestäsi ylpeä, se ei ole keneltäkään pois, mutta älä alenna muita räsismillä, misogynialla tai homofibialla. Sehän oin juuri se mistä "teitä" syytetään. Ja tässä viestissä tökkää silmään heti tuo misogynia silmille Suomen hallituksesta puhuttaessa.

Vierailija
17/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen valkoinen heteromies, mutta en Valkoinen Heteromies siinä mielessä kuin tämän maailman trumpit ja halla-ahot sen käsittää ja uhanalaiseksi määrittää. Se ei ole kaikkein tärkein osa identiteettiä eikä lue käyntikortissa. Valkoinen heteromies voi äänestää vaikka vihreää homoa jos sitä huvittaa, ei se kutista mun elintä.

Vierailija
18/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei demokratiaa enää. Totuuden jälkeisessä ajassa se ei vaan toimi. Maltillinen oikeistolainen valistunut diktatuuri ja poliisivaltio on tulevaisuutemme.

Vierailija
19/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on juuri valkoisten heteromiesten ominaisuus, te luulette, että valkoisuus ja heterous ovat ylpeyden aiheita, ja kaikki luonnetta ja selkärankaa osoittavat teot jäävät puuttumaan. 

Valkoiset heterot sekä osin kaukoidän rotujen edustajat, heillä on ollut älyä ja kykyä rakentaa maailman kehittyneimmät ja menestyvimmät yhteiskunnat.

Missään ei-valkoisessa kulttuurissa homoutta ei pidetä luonnollisena, vaan lähinnä sairautena johon Tel0itus tai eheyttävä raisskaus (Afrikka) on sopiva hoito, esim. Lähi-idässä lähtee henki shariavaltioissa, talebanin alueella jne.

Väittäisin, että valehtelet, mutta todennäköisesti kyse on ainoastaan siitä, että olet tietämätön.

Vierailija
20/39 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön lihaa ja myös kasviksia. Repikää siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan