Tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan.
Kommentit (15)
Jos kysyisin yhden...se synnyttäisi vähintään kolme lisää. Jos yrittäisin kysyä fiksuja ja älykkäitä kysymyksiä kokeakseni itseni keskimääräistä nokkelammaksi, se olisi jo toiveajattelua.
Kyllä niitä vaan on, ainakin AV-palstalla. Kerran joku kysyi ilmeisen tosissaan: "Voiko paahtoleipää syödä ilman paahtamista". Katsoisin, että tämä on tyhmimmistä tyhmin kysymys, jota ei edes alakouluikäinen lapsi esittäisi.
"Siis mikä juutalaisvaino?" kysyi nainen 23 v.
Tätä olen ollut todistamassa. :D
Lähetetty tekstiviesti: Oleks sä hereillä ?
Oli puhe Suomen historiasta ja vuoden 1939 Terijoen hallituksesta. Joku kysyi, minkä puolueen miehiä tämä Terijoki olikaan. Se oli tyhmä kysymys.
Ei, tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan. On vain tyhmiä ihmisiä.
ex poikaystäväni katsoi matkakuviani Auschwitzistä, ja katsoi vessojen kuvia, ja kysyi -Hyi vittu, kävitkö sä tuolla vessassa? Vastasin että en tietenkään se on museo! ja se kysyi mikä museo, ja onko noi ollut ton HOTELLIN vessat. tuli mieleen tuosta juutalaisvainosta. se ääliö ei tiennyt niistä, avasin vähän asiaa, ja olin melko loukkaantunutkin, kaksi hanukkaa oli tuo poika kuitenkin jo perheeni kanssa viettänyt..
Miesystäväni ei osannut soittaa kotimaassa olevaan numeroon, joka oli netissä muodossa +358-10 jne.. Kysyi, että pitääkö toi maatunnus laittaa vai ei ja tuleeko tohon kympin eteen nolla. Tässä vaiheessa kilahdin (huono omatunto) :( Mielestäni aika tyhymä kysymys.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 15:00"]
Oli puhe Suomen historiasta ja vuoden 1939 Terijoen hallituksesta. Joku kysyi, minkä puolueen miehiä tämä Terijoki olikaan. Se oli tyhmä kysymys.
[/quote]
Mahtoiko alapeukuttaja ajatella, että ei kaikkien poliitikkojen puoluekantoja tarvitsekaan muistaa?
Opettajana rohkenen olla eri mieltä.
Mitä mun piti kysyä? Tekisi mieli ampua aina kun joku kysyy jotain jonka vain hän itse voi tietää.
Katsoi tori.fi sivua mutta siellä ei ollut yhtään kivestä myytävänä miks? mä voisin myydä omani kelle vaan ihan kohtuuhintaan jos ostajalla ois lääkäri mukana irroittamassa ne minulta hintaa olis vajaat tuhat euroa joku 800 ois kiva raha niistä mitä en tarvitse enää.
"Onko Katri-Helenan tuonpuoleiset viestit aitoja?"
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 19:53"]
"Onko Katri-Helenan tuonpuoleiset viestit aitoja?"
[/quote]
Myös: Voinko suurentaa mieheni kiveksiä penispumpulla?
Ei ole totta. AV-palsta on todiste siitä.