Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ajoi sinut niin köyhäksi, että piti sen takia alkaa varastaa

Vierailija
16.04.2014 |

tai myydä itseään tms noita juttuja, mitä olette köyhyyksissänne tehneet.

Olen kai onnekas kun en ole koskaan ollut noin köyhä vaikkka olen ollut työtön ja opiskelija. Mulla ei itseasiassa ole KOSKAAN mennyt tili edes nollille saati miinukselle. Aina jemarahaa opiskelijanakin vähintään 200mk tilillä, kotoa en ole koskaan saanut mitään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan sitten se täydellinen ihminen. Kas tässä kivi.

Vierailija
2/9 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt VAIN JA AINOASTAAN totaalista kusipäisyyttä, itsekkyyttä ja vitun ärsyttävää muutenkin että joku saatanan runkkari katsoo olevansa sen arvoinen että pitää varastaa. Minulta eivät ainakaan tule jumalauta pöllimään yhtään mitään, en todellakaan ole kenellekään mitään velkaa.

OPETELKAA elämään tulojen mukaan ja lopettakaa se shoppailu ja lasten tekeminen jos ei siihen ole resursseja. Ilman rahaakin voi elää, wink wink.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:24"]No onhan se nyt VAIN JA AINOASTAAN totaalista kusipäisyyttä, itsekkyyttä ja vitun ärsyttävää muutenkin että joku saatanan runkkari katsoo olevansa sen arvoinen että pitää varastaa. Minulta eivät ainakaan tule jumalauta pöllimään yhtään mitään, en todellakaan ole kenellekään mitään velkaa.

OPETELKAA elämään tulojen mukaan ja lopettakaa se shoppailu ja lasten tekeminen jos ei siihen ole resursseja. Ilman rahaakin voi elää, wink wink.

[/quote]

Tais mennä suojamekanismi päälle kun noin kilaroit keneltä tänään olet ruovännyt rahat?

Vierailija
4/9 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen yrityksellä meni todella huonosti ja kosketti koko perheen taloutta. Elettiin käytännössä mun kohtalaisen vaatimattoman palkan turvin. Aikoinaan, kun yrityksen aloitti, oli tilanne alalla paljon parempi. Yrityksessä oli kiinni irtaimistoa, josta oli vielä velkaa eikä myyminen olisi kannattanut/onnistunut.

Nyt yritys on myyty, luojan kiitos!

Vierailija
5/9 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:24"]No onhan se nyt VAIN JA AINOASTAAN totaalista kusipäisyyttä, itsekkyyttä ja vitun ärsyttävää muutenkin että joku saatanan runkkari katsoo olevansa sen arvoinen että pitää varastaa. Minulta eivät ainakaan tule jumalauta pöllimään yhtään mitään, en todellakaan ole kenellekään mitään velkaa.

[/quote]

Tais mennä suojamekanismi päälle kun noin kilaroit keneltä tänään olet ruovännyt rahat?

[/quote]

Mikä vitun suojamekanismi? Mikä vitun loinen sinä olet? Minä juuri sanoin etten elä kenenkään kustannuksella. Vitun taliaivo, jos et osaa lukea niin se ei minun vikani myöskään ole.

Vierailija
6/9 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:25"]

[/quote]

[/quote]

Mikä vitun suojamekanismi? Mikä vitun loinen sinä olet? Minä juuri sanoin etten elä kenenkään kustannuksella. Vitun taliaivo, jos et osaa lukea niin se ei minun vikani myöskään ole.

[/quote]

Haha taliaivo oot tainnut jäädä johonkin mongoloidin tasolle kun tuommoisia sanoja käytät opitko ihan aku ankasta

Vierailija
7/9 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen varastanut. Minun vanhemmat oli minun nimiin ottanut läjä lainoja ja makselin sitten ulosoton kautta niitä pois. Yksin asuin ja säästin kaikesta. 7 vuoteen en ostanut vaatteita, kenkiä. Ei ollut puhelinta jne. Söin kaurapuuroa ja makaroonia. Tonnikalaa oli silloin halpaa. Sain keuhkokuumeen ja lääkkeet ja sairaalamaksut veivät kaiken.  Olin niin köyhä, että jouduin käyttämään pyyhkeitä kun oli kuukautiset. Varastin sitten kerran ranskaleivän kaupasta. Hävettää vieläkin.

Nyt on asiat kunnossa ja tästä on jo 20 vuotta, mutta vieläkin muistan miltä se tuntuu kun rahat eivät kertakaikkiaan riitä.

Vierailija
8/9 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, mulla ei ollut koskaan sitä mitä kavereilla. Varastin kapasta tarroja, pyyhekumeja, kyniä, tuoksuvihkoja, karkkia yms. Pahinta että varastin myös kavereiltani leluja.

Ajattelin että ei ole minun vika että olen köyhistä oloista ja mulla on oikeus samaan kuin muilla.

Vierailija
9/9 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todelliset varkaat istuvat esim. pankkien hallituksissa. Itse en työttömänä rahapulassa varastanut keltään mitään, vaan aloin kasvattamaan pienimuotoisesti kahta kannabiskasvia. Nyt on rahaa tukien päälle ihan kivasti, ~700 kuussa extraa ja olen omasta mielestäni hyväntekijä kaupan päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi