Laimean kloorin hajuinen vuoto, raskaus (ov)
Punertavaa vuotoa hieman, tuoksuu ikään kuin laimealle kloorille. Lapsivettä? Joku muu vuoto? 40. viikko.
Kommentit (7)
Mulla alkoi synnytys juuri niin, että lapsivettä lorahteli pieniä määriä pikku hiljaa. Soitin silloin sairaalaan ja käskivät tulla näytille ja tarkistivat jollain pikatestillä, että oli todella lapsivettä. Sen jälkeen lähettivät vielä päiväksi kotiin ja seuraavana päivänä alettiin käynnistää, kun ei supistukset itsestään alkaneet. Kovin montaa päivää ei saisi mennä siitä kun lapsivesi tai vettä tulee, koska tulehdusriski kasvaa.
Sama kiinnostas muakin. Mulla tosin rv 7 vasta menossa
5 lapsen äippänä toteaisin että lapsivedeltähän tuo kuullostaa..
Lapsivesi varmaan ap:n tapauksessa. Rv7-kysyjällä ei toivottavasti sitä, vaan raskauden myötä muuttunutta valkovuotoa? Itselläni ainakin alkuarskaudesta muuttui vuoto omituisen hajuiseksi ja haju korostui silloin kun pikkuhousuissa oli keinokuitua. Sellaiset menikin sitten loppuraskaudeksi pannnaan.
3, tosiaan alkuraskaudessa ainakin minullakin valkovuoto rupesi runsastumaan ja välillä tuoksahti milloin millekin. Vuoto oli välillä siis tosi runsasta, tuntui oikeen kun holahti housuihin mutta katsoessa oli tosiaan selkeää valkovuotoa kangasta vasten.
Nyt vuoto oli ihan juoksevaa ja paperille pyyhkiessä punaista muttei kirkkaan veren väristä.
Sitä tosin tuli vain pienehkö lorahdus, alapesun jälkeen laitoin siteen ja side on pysynyt puhtaana. Voikohan tässä kuitenkin mennä vielä päivätolkulla itse synnytykseen?
Ap
Up