Näin tänään kirpparilla jotakin
Mitä en ole ikinä nähnyt suomalais miesten tekevän
Kommentit (5)
Yritin tehdä aloituksen mitä ei julkaistu, näköjään käytin sellaista sanaa.
Mutta asiaan.
Olin kirpparilla.
Siellä oli kolme (n 15?) Tyttöä.
He eivät nähneet kun satuin paikalle, kun tälläinen suomeen muuttanut tumma mies tuijotti heidän per-seitään, niin kiinteästi että hyvä ettei silmämunat ollu pullahtanu pihalle.
Näin että se yritti siitä lähteä mutta oli jumittunu niin tuijottamaan, että ei kyennyt...tai lähti se sitten kun minä jäin siihen katselemaan hyllyjä ja vilkuilin häntä ja mitä se siinä toljottaa.
Mutta koskaan en oo suomalaisten miesten nähny näin tekevän.
kaveri kelasi että olisi kotimaassaan saanut vaihdettua kameliin tollasen 15 v nyt sen saa koeajaa assan vessassa ilmaseksi ja nupiksi saa vielä anusta kairata
Ja se asento oli hällä sellanen, kaula pitkänä tuijotti. On ne sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Yritin tehdä aloituksen mitä ei julkaistu, näköjään käytin sellaista sanaa.
Mutta asiaan.
Olin kirpparilla.
Siellä oli kolme (n 15?) Tyttöä.
He eivät nähneet kun satuin paikalle, kun tälläinen suomeen muuttanut tumma mies tuijotti heidän per-seitään, niin kiinteästi että hyvä ettei silmämunat ollu pullahtanu pihalle.
Näin että se yritti siitä lähteä mutta oli jumittunu niin tuijottamaan, että ei kyennyt...tai lähti se sitten kun minä jäin siihen katselemaan hyllyjä ja vilkuilin häntä ja mitä se siinä toljottaa.Mutta koskaan en oo suomalaisten miesten nähny näin tekevän.
Itse tuijotin eilen erään naishenkilön persettä. Oli niin hyvin muodostunut ja suuri etten meinannut saada silmiä irti.
Kyseessä oli työkaverini ja itse olen suomalainen heteronainen. Toivottavasti kukaan ei huomannut.
Okei.