Tutut osti ensiasunnon. Mitä mieltä olet?
Ovat nuoripari, vanhemmat kuusikymppisiä. ostettu adunto on kuudennessa kerroksessa, ei hissiä.
Kommentit (25)
Mun mielestä sillä ei ole mitään merkitystä että onko heillä kuusikymppiset tai minkäikäiset vanhemmat. Mikä pakko niiden vanhempien on tulla kylään, voivathan nämä henkilöt mennä niiden vanhempien luokse jos eivät pääse liikkumaan.
Sen sijaan epäröisin itse tuollaisen 6. kerroksessa sijaitsevan hissittömän asunnon ostoa. Sitä ei takuulla ole helppo myydä eteenpäin. Lisäksi jos aikoo itse hankkia lapsia (minkäikäisestä pariskunnasta mahtaa olla kyse?), ei vauvaikäisen tai taaperoiden kanssa ole kovin kätevää asua hissittömässä talossa noin korkealla.
Siis nuori pari osti asunnon itselleen vai kuusikymppiselle pariskunnalla? Jos asuntoon muuttaa normaali terve nuoripari niin jaksavat ja pystyvät varmasti kävelemään ylös. Jos taas asuntoon muuttaa kuusikymppinen pariskunta niin heillekin rappusten kävely päivittäin tekee hyvää. Ehkä hekään eivät ajatelleet asuvansa siinä enää huono kuntoisina.
Olen sitä mieltä, että ap on kateellinen
sä oletkin sit oikeen tosiystävä ku heidän asioitaan tääl ruodit ja kadehdit. oon kuule sitä mieltä, et älä enää kutsu itseäsi heidän ystäväksi.
Kaikissa asunnoissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Haluan onnitella nuorta paria hyvästä valinnasta! 6. kerroksessa on varmasti rauhallisempaa äänten puolesta, ja näköalatkin on varmasti hyvät! Hyvä valinta. Tulee varmasti kiva ja kodikas eka oma asunto.