Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä leikkaus/kampaus hiuksiin suomalaiselle 40 v. naiselle, jotain tyyliin "pese ja pidä"

Vierailija
03.12.2020 |

Onko muuta vaihtoehtoa kuin polkkatukka, long bob?

Tukkani on suomalaiselle tyypillinen maantienharmaa, lyijykynän terän värinen.

Mitään lyhyttä en halua, sitä kun täytyy laittaa, ellei ole aivan poikatukka. Ja semmosta en halua, kasvoni eivät ole tarpeeksi sirot/kauniit.

Nyt on puoleenselkään ulottuvat, mutta tosi tylsät kun en jaksa kähertää enkä tupeerata, juuri pesun jälkeen pidän auki, kun ovat tuuhean näköiset vastapestyinä, mutta muuten ovat ponnarilla tai letillä niskassa. Tylsää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideoita?

Vierailija
2/7 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitkänä pidät niin yöksi sellainen nuttura, josta tulee kiharat itsestään. Puolipitkä tukka permanentilla on maailman helpoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitkänä pidät niin yöksi sellainen nuttura, josta tulee kiharat itsestään. Puolipitkä tukka permanentilla on maailman helpoin.

No tota permanenttia vois harkita.. Mahtaako nykykampaajat osata sellasia tehä..?

Ap

Vierailija
4/7 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo suunnitellut, että keski-ikäisenä tai ehkä jo ihan kohta leikkaan pitkät, tummat, sileät ja paksut hiukset hieman alle olkapituisiksi ja niihin permanentti. En ole kampaaja eikä kokemusta muista hiuslaaduista, joten en ole varma voisiko tätä suositella ap:lle. Pään ja kasvojen muoto, piirteet ja ruumiinrakennekin vaikuttaa vähän mikä imartelee parhaiten. Luulisin, että jos on ohut niin se permis ainakin tuuhentaisi. Siro- tai hoikkarakenteisilla varsinkin lyhyt malli voi näyttää mielestäni hyvältä varsinkin jos on pitkä (sivu)otsis siinä. Vai onko se just sitten se kouvola-tukka, en oo näistä perillä. Vähän mittailisin ehkä minkä muotoiset kasvot ja kasvojen mittasuhteet on ja googlaisin sitten "haircuts oval/häät shape/round shape" ja miettisin mikä malli niistä näyttäö realistiselta ylläpitää. Sitten tulee hyviä ja huonoja tukkapäiviä kuitenkin.

Vierailija
5/7 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1cm siilitukka

Vierailija
6/7 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon leikannut itse puolipitkät hiukseni jo monta vuotta.

Käytän tätä metodia:

En tiedä, onko lopputulos yhtä siisti kuin kampaajalla käydessä, mutta mulla toimii ihan tarpeeksi hyvin. Pätkäisen hiukseni pari kertaa vuodessa.

Hiukset jäävät sen verran pitkiksi, että on mahdollisuuksia monenlaisiin kampauksiin, jos tykkää niistä. Edestä ovat lyhyemmät, niin voi jättää muutaman suortuvan kehystämään kasvoja, jos laittaa taakse ponnarille tai nutturalle. Tai sitten voi pitää ihan vain auki.

Koen mallin aika vaivattomaksi ja joustavaksi.

Vierailija
7/7 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siili tai kalju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän