Mistä niitä 40+ sinkkunaisia löytää?
Pakko deittailla nuorempia kun ei omanikäisiä löydy. Tai jos joskus löytää niin he ovat ylipassiivisia ja olettavat minun tekevän kaikki aloitteet.
Kommentit (46)
Mua ei löydä enää mistään! Tuli mitta täyteen deittailua. Jessus, että on vapauttavaa! Ei mitään hinkua enää parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen oli ketju, jossa 40+ naiset kertoivat etteivät halua parisuhdetta, pelkkä panokaveri riittää.
Pilallahan sellainen ihminen on.
Kertoo naisesta, että henkinen kasvu on pysähtynyt jossain kohtaan, jos miehestä ei muuta halua, kun mulk kua. T. N45v
Tulepa sanomaan tuo kun sulla on ollut yksi ja sama mies 15-vuotiaasta saakka.
Niin, voi vähän tulla ymmärrystä enemmän miksi haluaa vihdoin pitää ISOSTI hauskaa! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei neljäkymppistä miestä kannata tapailla. Suunnilleen siinä kohtaa asiansa hyvin hoitanut mies alkaa ymmärtää että häntä on kusetettu. Ura on, talo on, vaimo on (oli) lapset on. Kaikki on hoidettu mutta jotenkin elämästä tulikin vankila, jossa ketään ei kiinnosta muehen hyvinvointi ja kaikki liikenevä aika ja raha valuu muiden hyväksi. Nuorempana avoimena ollut mieli on täysin tukossa kum ihmiset ovat kaataneet 20 vuotta paskaa sinne.
Vieressä sitten se koulun jotenkin läpi räpeltänyt renttu viettää viikonloput baarissa ja panee 20+ vuotiaita naisia. Itsellä ei ole kuin lämmin käsi, elatusmaksut, velat ja verot.
Tähän päälle vielä nykynarratiivissa olet jotenkin syyllinen kaikkeen pahaan maailmassa ja etuoikeutettu patriarkaatin sika.
Eli hyvät naiset. Pysykää kaukana. Tämä junaonnettomuus ei pysähdy enää yhdelläkään asemalla ennen lopullista päämäärää.
M37
Oho! Olet uhri.
En ole. Uhriutuminen on eri asia kuin vittuuntuminen. Ensimmäinen passivoi. Jälkimmäinen motivoi...
Jaa ei ole uhriutumista lopuksi ikää kieltäytyä parisuhteista vai mitä tuo juna tarkoittaa? Hei, on ok luovuttaa täysin. Se ei ole uhriutumista vaan myöntämistä, että tämä juttu ei tarjoa minulle mitään. Minäkin lopetin 37 vuotiaana. Ei ikinä enää ketään. Loppuelämä yksin. Kaikki tehty. Ohi on. Slut. Sitten vaan nautit muista elämän asioista. Huonekasveille juttelusta ja pitkistä päiväkävelyistä, alat tehdä vaikka sudokuja.
43v kirjoitti:
Mietin missä oon viikon aikana käynyt sen lisäksi että olen kotona etätyössä:
marketeissa, kirjastossa, kävelyillä, apteekissa, kirpputoreilla, postipaketeita hakemassa, rautakaupassa, terveyskeskuksessa
Eipä missään näistä kukaan tullut hihasta nykäisemään :(
Eikös jossain aiemmassa ketjussa kerrottu että miesten ei tule lähestyä naista mainitsemissasi paikoissa..
Ja vaikka yksi nainen kysyikin miten miehiä voisi lähestyä ruokakaupoissa, ei siinäkään ketjussa kukaan nainen tainnut kertoa koskaan lähestyneensä miestä ruokakaupassa.
Pyydän nyt julkisesti anteeksi, että kieltoa rikoin ja lähestyin naista kirjastossa, vaikka se johtikin tuttavuuteen. 😎
Vierailija kirjoitti:
43v kirjoitti:
Mietin missä oon viikon aikana käynyt sen lisäksi että olen kotona etätyössä:
marketeissa, kirjastossa, kävelyillä, apteekissa, kirpputoreilla, postipaketeita hakemassa, rautakaupassa, terveyskeskuksessa
Eipä missään näistä kukaan tullut hihasta nykäisemään :(
Eikös jossain aiemmassa ketjussa kerrottu että miesten ei tule lähestyä naista mainitsemissasi paikoissa..
Ja vaikka yksi nainen kysyikin miten miehiä voisi lähestyä ruokakaupoissa, ei siinäkään ketjussa kukaan nainen tainnut kertoa koskaan lähestyneensä miestä ruokakaupassa.
Pyydän nyt julkisesti anteeksi, että kieltoa rikoin ja lähestyin naista kirjastossa, vaikka se johtikin tuttavuuteen. 😎
Keneltä luulet saavasi anteeksi?
En ole. Uhriutuminen on eri asia kuin vittuuntuminen. Ensimmäinen passivoi. Jälkimmäinen motivoi...