Oletteko katsoneet Netflixistä DareDeviliä?
Oletteko katsoneet Netflixistä DareDeviliä? Siinä jaksoissa 5 ja 6 kaunis taidegallerian pitäjä (nainen) menee treffeille Mr. Fiskin kanssa tämän ostettua kalliin modernia taidetta edustavan maalauksen.
Vähitellen nainen tajuaa miten vaarallinen ja vaikutusvaltainen mies Fisk on ja nainen itse on aivan mehuissaan tiedostaessa jännittävän miehen intensiivisen ihailun.
Kysymys kuuluu, kuinka monen av-mamman pimpsukka kostuisi vastaavassa tilanteessa? Jos taidegalleria on liian abstrakti käsite niin voidaan kuvitella vaikka mp-jengiläisen saapuvan asioimaan lähikauppaan jossa olet kassalla.
Kommentit (22)
Minua alkoi surettamaan kun näin sarjassa olevan toimittajan rakkauden täyteisen avioliiton. Tajusin sillä hetkellä, että en tule löytämään suomalaisesta naisesta sellaista rakastavaa ja uskollista puolisoa joka tukee minua täysin kaikessa mitä teen.
Miehiä on pitkään syytetty naisten luokittelmisesta madonna-huo-ra -ääripäihin, mutta naisilla on tosiaan tuo hauska taruolennon metsästys jossa miehen pitäisi olla yhtäaikaa lempeä, sympaattinen ja huolehtiva, mutta sitten toisaalta myös intohimoinen, raju, julma, aggressiivinen, kilpailuhenkinen ja narsistinen.