Olin viisi vuotta sitten melko hyvännäköinen nainen,
energinen, iloinen ja innostunut, hoikka. Nykyään haamu entisestä. Surullista.
Kommentit (23)
Mitä siitä? Jossain vaiheessahan sitä vanhenee.
Itselle kävi samoin kun lapsi syntyi 6v sitten. Nyt odotan että se lähtee inttiin jotta pääsen lenkille.
Ja nyt olet ruma kuin riihen seinästä revitty variksenraato. Ei voi mitään. Aika on.
m43 kirjoitti:
Itselle kävi samoin kun lapsi syntyi 6v sitten. Nyt odotan että se lähtee inttiin jotta pääsen lenkille.
Jaa. Itse käyn kyllä lenkillä, mutta silti tullut kiloja ja pirteä olemus hävinnyt.
Niin käy kaikille. Perhe-elämä vanhentaa. Kun on kotona aina, ei halua lähteä enää ulos. Hyötyliikunta jää minimiin.
Jos olit hoikka niin olet nyt varmaan lihonut ja tästä syystä energia on kadonnut. Paino takaisin normaaliin niin energisyys palaa ja samalla se ulkonäkökin, jolloin ilo ja innostuskin palaa.
Ikä ja paino?
Kaksikymppisenä on kauneimmillaan ja fiksuimmillaan. Tieto on tuoreessa muistissa. Sen jälkeen alkaa alamäki.
Vierailija kirjoitti:
Jos olit hoikka niin olet nyt varmaan lihonut ja tästä syystä energia on kadonnut. Paino takaisin normaaliin niin energisyys palaa ja samalla se ulkonäkökin, jolloin ilo ja innostuskin palaa.
Ikä ja paino?
41, 85 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä ja paino?
41, 85 kg
En ole moneen vuoteen käynyt edes lenkillä.
Hyödynsitkö ulkonäkösi panemalla komeita miehiä?
Sama, mutta en ihan oikeasti kaipaa entistä. Sain sen verran epätoivottua huomiota miehiltä, että kestän lopun ikääni ilman.
Vierailija kirjoitti:
Hyödynsitkö ulkonäkösi panemalla komeita miehiä?
Sen kymmenen vuotta, kun itse olin valokuvamallin mitoissa, en pannut yhtä ainutta miestä.
Jos oisin nuorena tajunnut, miten hyvältä näytin, oisin käyttänyt asiaa hyväkseni. Nyt olen ihan vanha ja ruma, sekä ylipainoinen, sen syy, kenen pää😡 oma moka, huoh!
Rupsahtelu tapahtuu yhtäkkisissä sykleissä. Sitten yrittää korjailla tuhoa parhaansa mukaan. Ihan kummallista, porras kerrallaan yhtäkkiä rupsahtaa. Välillä menee vuosia ettei muutu.
Kuntoilulla saat energisyyttä ja hoikkuutta. Tsemppii! :)
Minulla meni sairauksien myötä ulkonäkö kolmenkympin kieppeillä. En kuitenkaan anna sen masentaa, on muitakin tärkeämpiä asioita :)
Minä pidän itsestäni juuri sen näköisenä ja oloisena kun olen nyt 37 vuotiaana. Ei tarvetta palata menneeseen, millään osa-alueella.
Suosittelen liikuntaa :)
Lakukissa kirjoitti:
Minä pidän itsestäni juuri sen näköisenä ja oloisena kun olen nyt 37 vuotiaana. Ei tarvetta palata menneeseen, millään osa-alueella.
Suosittelen liikuntaa :)
Itsekin 34-38v iässä olin ulkoisesti parhaimmillani, hyvässä kunnossa ja koin itseni energiseksi. Ap.
Nainen on kauneimmillaan 13-23-vuotiaana.