Kuka niitä einesruokia ja marinoituja kanoja ostaa?
Kun kaupat on eineksiä ja hunajakanoja pullollaan ja kukaan ei palstalaisten mukaan niitä pysty syömään. Kuitenkin johonkin ne hyllyiltä katoaa. Työskentelen keskisuuressa kaupungissa paikassa, mihin tulee kauppojen päiväystuotteita ja kovasti maustamattomia sisäfileitä siellä näyttäisi olevan lapputuotteina, jotka eivät mene edes alennuksella kaupaksi. Harvoin on hunajakanaa.
Kommentit (34)
Ainakin mieheni sisko syö niitä, joten jotkut varmasti, onhan ne helppoja.
Itse söisin kyllä mielummin vaikka jotain valkoista pakastekalaa, ne on halpoja myös ja ihan hurjasti mm. seleeniä.
Ei siinä "hunajakanassa" edes ole hunajaa kuin joku 0,1%.
Minä syön valmisruokia töissä ja aina, kun lapsille ei tarvitse laittaa ruokaa. Lapsille ne ei kelpaa, mutta marinoidut broilerinsiivet ja koivet kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Broileria, ei kanaa.
Kana niissä kaupan paketeissakin lukee.
Minä syön enkä muista muuta väittäneeni. Nämä on aina niin typeriä nämä ketjut, joissa taivastellaan kuinka "av-mammat" on jotain tiettyä mieltä ja miten on kuitenkin mahdollista että joku muu on todistettavasti eri mieltä. No daa, juuri siten. Joku ei tykkää marinoidusta kanasta ja joku toinen tykkää. Ei ole vaikeaa.
Aika iso osa kansasta ei niin perusta ruoan terveellisyydestä. Lisäksi marinoidut ovat yleensä edullisia ja usein myös tarjouksessa. Juuri eräs ystäväni oli hamstrannut niitä tarjouksesta vinon pinon. Tosi tiukilla rahallisesti nyt, joten on tingittävä terveellisyydestä valitettavasti. :( Veikkaan, että aika monilla tällä hetkellä myös tuo syy. Itsekin köyhä, mutta yritän tinkiä muusta, ihan vasta pakosta ostan moskaa.
A.p. oletko parempi ihminen?
Jos, niin tapa itsesi.
Valmiiksi marinoidut lihat joutuu usein pesee pois marinaadista kun se on yleensä pahaa se marinaadi. Jos halvalla saa (punalaputetut tuotteet)niin joskus saatan ostaa mutta yleensä kadun sitä aina.
Eiköhän se marinoitu ole jokaisen valinta, jos sellaista vaan on tarjolla. Itse tekemällä ja maustamalla kun ei vaan saa yhtä hyvää.
Ei, et sinäkään saa.
Mulla onihan toinen käsitys.
Ostain aina maustamattomia kana ja lihatuotteita ja ainakin oman kaupungin kaupoissa ne ovat usein loppu tai vien viimeisen paketin.
Marinoituja lojuu pilvin pimein hyllyssä
Ehkä eripuolilla Suomea menee eri tuotteita.
Mun anoppi ainakin ostaa marinoitua broileria, josta tehty kastike maistuu aina ihan samalle marinadin luvatusta mausta riippumatta.
Emma K. kirjoitti:
A.p. oletko parempi ihminen?
Jos, niin tapa itsesi.
Mistä sait päähäsi, että ap luulee olevansa parempi ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se marinoitu ole jokaisen valinta, jos sellaista vaan on tarjolla. Itse tekemällä ja maustamalla kun ei vaan saa yhtä hyvää.
Ei, et sinäkään saa.
Höpöhöpö🐷
Työkaverit, miehen veljen perhe, mun kummit, naapurit.
Meidän perhe ei koske niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Broileria, ei kanaa.
Kana niissä kaupan paketeissakin lukee.
Kaikki broileri on kanaa, mutta kaikki kana ei ole broileria.
Vierailija kirjoitti:
Ei, et sinäkään saa.
No kyllä todellakin saan. Hirveää kuraa se marinadi. Örgh.
ainakin vanhat ihmiset syö tosi paljon.
Minä ainakin ostan hunajakanoja